Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manon_S schreef:Dan kan het haar botten enzo alsnog wel belasten!!
LindaV schreef:Nee, maar ik ben TEGEN deze onzin.. En ik vind dat jij gewoon een keertje een hobby moet zoeken. Ipv dat liefdadigheidsgedoe, net of je zelf altijd zo goed bent. Zolang de hond er plezier in heeft..
zieta_lover schreef:over wie heb je het nou nicole?
Stefstar schreef:Tja, Misschien is het wel wat belast maar echt niet zoveel wat als jullie zeggen hoor, Dat nu haar pootje al verkeerd staat. Dan zijn alle honden overbelast.![]()
Ik heb dan wel al die jarenlange ervaring + opleiding niet maar wel weet ik dat er hier erg word overdreven
kimpy schreef:Normaal gesproken vindt ik dat er hier op bokt erg overdreven wordt gereageert op de meeste dingen.
Maar ik moet dan toch ook wel zeggen dat ik het hier verweg niet overdreven vindt van wat er hier wordt gezegt.
Ik heb zelf de dierenartsopleiding gedaan en ik moet zeggen dat dit het aller slechts is wat je een jonge hond aan kan doen.
En tuurlijk vindt ze het leuk ( ze zijn altijd blij als jij dat ook tegen hun bent) maar je moet eens kijken wat voor problemen die op kan leveren als ze wat ouder worden.
Ik kan nu wel een waslijst op gaan noemen wat z'on beestje later kan gaan krijgen maar dat heeft toch geen zin.
Dit zijn in mijn ogen van die mensen die denken te weten wat goed is voor hun beestje of het nu een vriendschappelijk iets is of officeel ( interesseert mij helemaal niks) maar niet weten wat ze z'n beest aandoen!!!!
En snap die vereniging al helemaal niet hoe ze dit toe kunnen laten!
Is hij echt aangesloten bij een officele bont dan is het zo (voor zo ver ik weet) dat ze zich aan strikte regels moeten houden en dat is dat je niet met honden onder de 14 maanden dit soort oefeningen mag doen.
En aangezien je een prijs hebt gewonnen zal het wel zo zijn dat dit niet je eerste keer is!
En inderdaad ben het helemaal eens dat een foto een moment opname is maar hij kijkt alles behalve blij en wat mij het meeste zorgen baart is dat linker voor pootje wat op allebei de foto's niet echt normaal staat!.
Maar ik kan me hier nog verder kwaad om maken, maar daar heb ik mezelf alleen maar mee!
Maar leest die site eens goed door die hier gelinkt staat ! en ga eens informeren bij je dierenarts van hoe of wat en vooral je vereniging waar je lid bent!!!
Want je bent duidelijk niet op de hoogte van wat je hond allemaal kan krijgen als je dit op z'on jonge leeftijd toestaat.
En dit is niet aanvallend bedoeld ook al komt het zo over maar ik doe dit voor je hond! die kan niet praten dus er zal iemand moeten zijn die jou dit verteld!
Stefstar schreef:Ik denk dat dit ook beter kan stoppen, Er zullen altijd andere meningen blijven en de TS zelf reageert tenslotte ook niet meer..
Bonjoy schreef:Ik weet niet of het al ergens staat,,
Maar een grote hond, mag pas vanaf 1 jaar behendigheid doen, en liever iets ouder!
En een kleiner hondje, mag ietsie jonger zijn!
DUs 8 maand is véél te jong!
Bonjoy schreef:Ik weet niet of het al ergens staat,,
Maar een grote hond, mag pas vanaf 1 jaar behendigheid doen, en liever iets ouder!
En een kleiner hondje, mag ietsie jonger zijn!
DUs 8 maand is véél te jong!
Stefstar schreef:Helemaal niet, Jullie hebben het echt over trainen en dat doet ze niet, ze heeft 5 keer wat oefeningen gedaan en daar help je echt niet gelijk een pup in de hele vernieling hoor. Er zijn hier gewoon verschillende meningen over hoe hard jullie haar vinden trainen, Ik vind dat geen trainen...
Maargoed, Ik heb geen zin om weer te beginnen, Ik heb namelijk ook al 100 x hetzelfde moeten zeggen en we zullen het nooit eens worden met elkaar dus blijft het zo door gaan..
Edit; Caspertje, Ik ben 15!
caspertjuh schreef:al 10 pagina's vol met gediscussies, op na de 15 of vinden jullie het genoeg zo???
Ik wel onderhand eigenlijk hoor!
Anoukske weet onderhand wel wat de meeste ervan vinden, nou is het toch goed dan kunne we er nou over ophouden dan!
Die 5 weken elke dinsdag ochtend dat die trainine was, sjonge jonge
En dan is het open dag mag ze meedoen, wint ze!
Nou dat gezeik en die reacties hier allemaal is echt super overdreven.
En dat voor mensen die ouder dan 20 zijn die er tussen zitten he!
Stefstar schreef:Maargoed het komt bij mij steeds weer op hetzelfde neer en ik blijf bij mijn mening en ik denk dat ik er nu wel genoeg over heb gezegdWe zullen het nooit eens worden met elkaar zoals ik al eerder heb gezegd, Dus zo door gaan heeft denk niet echt nut, Dus ik stop hierover of er moet nog wat anders inkomen