Het telepathie met dieren topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 16:16

zorro schreef:
haha friezenluver ik dacht al, wat duurt dat ja lang! ik dacht dat je hem misschien toch niet op wou sturen ofzo. maar dat geeft niet hoor!

en suusapluus voor mij is het bewijzen meer dat ik iets weet wat ik niet kan weten. als ik een dier vraag om even opzij te kijken, en hij doet dat, kan het nog altijd toeval zijn. zo zien andere mensen dat ook. pas als ik iets kan vertellen wat ik niet kan weten, is het voor mij en voor andere mensen een bewijs.

Hahaha ik dacht even kijken waar zij weg komt en JA HOOR, Groningen.

Vanwege je 'ja' in de zin, dat doen Groningers ja altijd ja.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 16:17

whijahi... ik kom uit hoorn

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 16:20

ik denk dat dit topic dood gaat snik snik

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:44

Jammer vond het wel een leuk onderwerp.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 17:45

ik ook, maar als niemand iets plaats hebben we er weinig aan..

kwadraatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:34

Ik meld me hier ook even

Ik vind zoiets ook erg interessant, maar zover ik weet wordt er hier waar ik woon geen cursus gehouden, erg jammer.
Heb helaas nog nooit echt met een dier gepraat, zou dit wel heel graag willen kunnen.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 21:29

ik ben ver gekomen met boeken enzo... dus begin met een boek bij de bieb ofzo

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 10:19

Farouche schreef:
ik ook, maar als niemand iets plaats hebben we er weinig aan..

Ik moet eerlijk toegeven dat ik hier niet zo vaak lees... Ik lees meestal op het cmd forum ( www.cmdforum.nl )

En heb me ook net aangemeld op het andere forum, maar daar is niet zoveel te doen.

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 13:32

Wuis schreef:
zorro schreef:
haha friezenluver ik dacht al, wat duurt dat ja lang! ik dacht dat je hem misschien toch niet op wou sturen ofzo. maar dat geeft niet hoor!

en suusapluus voor mij is het bewijzen meer dat ik iets weet wat ik niet kan weten. als ik een dier vraag om even opzij te kijken, en hij doet dat, kan het nog altijd toeval zijn. zo zien andere mensen dat ook. pas als ik iets kan vertellen wat ik niet kan weten, is het voor mij en voor andere mensen een bewijs.

Hahaha ik dacht even kijken waar zij weg komt en JA HOOR, Groningen.

Vanwege je 'ja' in de zin, dat doen Groningers ja altijd ja.

WHAHAHAAHAAAAA!!! ja dat doen groningers wel vaak ja

oh ik moet hier ook echt vaker posten! idd jammer als het topic dood gaat... ja....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 15:54

Já ja (nee ja! kan ook he )

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 17:19

Dit topic mag niet dood

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 17:38

Wuis, ik heet op dat andere forum farouche, ik had gereagreerd op dat leuke fototje van Wuis.. Jij heet daar iets met de P..

Ik zeg ook wel eens:
Vraagt iemand wat is er, begin ik met Ja nou..
Als mij iets gevraagt word begin ik heel vaak met ja nou..

ga deze week de eerste keer een poging doen iemand te helpen met haar kat..

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 17:45

enne die site www.cmdforum.nk heb ik ook eens bekeken.. Ben ik nu ook lid.

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 17:46

kke was dit topic vergeten foutje

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 17:50

kke ga me daar ook regristreren nadat ik men kamer heb opgeruimt

kwadraatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 23:06

Farouche schreef:
ik ben ver gekomen met boeken enzo... dus begin met een boek bij de bieb ofzo

Welke boeken raad je me aan?

Ik heb geen zin om terug te lezen en zo gaat het topic ook niet dood

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 10:19

Leer luisteren naar dieren van Martha Williams..
Ik heb nog 2 andere boeken gelezen, over 1 wasd ik helemaal niet te spreken,ook niet uitgelezen, de andere ' Dieren verstaan' van Penelope Smith vond ik ook wel goed. Maar die eerste het best

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 11:33

Farouche schreef:
Wuis, ik heet op dat andere forum farouche, ik had gereagreerd op dat leuke fototje van Wuis.. Jij heet daar iets met de P..

Ik zeg ook wel eens:
Vraagt iemand wat is er, begin ik met Ja nou..
Als mij iets gevraagt word begin ik heel vaak met ja nou..

ga deze week de eerste keer een poging doen iemand te helpen met haar kat..

Padrons Psyche

Moeilijk he

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 12:34

Ja dat ja, en ik vind het een ingewikkelde naam Echt hoor...

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 16:50

Bianka02

Re: Het telepathie met dieren topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 19:08

ik heb hier ook ervaring mee
ik ben zelf paranormaal begaafd en het blijkt dat ik ookiets heb met dieren, ik kan ook dode mensen zien maar daar gaat het even neit om.

ergens waren we met school bij een boer en die had een bange hond, de kinder probeerde die te aaien maar hij was te bang en ging weg, ik voelde iets en dacht missschien kan ik hem wel aaien
ik ging voor de kinderen zitten enhij kwam naar me toe en ik kon hem goed aaien. toen de kinderen weer bij mij kwamen ging de hond weg, dus ik weer stiuk voor de kinderen zitten en jah hoor hij kwam weer

zorro

Re: Het telepathie met dieren topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 19:56

om dit topic even weer wat omhoog te helpen zal ik een gesprek met mijn paard hier neer zetten. dinges (ben haar naam even kwijt), van www.pratenmetpaarden.nl heeft dit gesprek gedaan.

mijn paard heet zorro, en het is een kruising tussen een fjord en een welsh. hij is een merrie, maar ik zeg altijd hij . hij is intussen een jaar of 10, maar precies weet ik het niet. zorro is in het verleden zeer waarschijnlijk mishandeld. dat is nogal te merken aan zijn gedrag, vandaar dat ik ook een gesprek heb laten doen. ik heb verder niet gevraagt wat hij precies heeft mee gemaakt, want dat wil ik liever niet weten.

nou ja, het gesprek:

zorro:
vrolijk paard, heeft taak baas energie te geven. ik doe dit met liefde. mijn liefde is energiek genoeg om te delen. ze zou me vaker moeten omhelzen. ik kan veel geven als ze dat doet. baasje doet haar best met de middelen die ze heeft en ik besef dat. geen klagen over leven. ben toch liever lui dan moe. ik speel graag op het land met mijn vriend. baasje doet haar werk prima. ik neem haar graag in de maling. mijn gedrag soms clownesk. ik zie graag glimlach op bezorgde gezicht baas. ze zou haar huis moeten laten nakijken. het is niet pluis daar en maakt haar klachten erger. de grond is niet goed, de plaats van het huis ook niet, en er is meer aanwezig dan zij ziet. ik weet het want ik kan het voelen als ik haar draag. blij dat ik dat op deze manier kan zeggen tegen haar. paardentaal is onverstaanbaar. eerdere waarschuwingen niet gehoord.

mijn vraag: waarom ben je altijd zo druk met rijden?
ik ben druk met rijden omdat ik mij niet kan inhouden. vreugde neemt overhand als baas plaats neemt in zadel.

wat vind je het lekkerst om te eten?
slobber!

verder heb ik gevraagt of ze hem wou vertellen dat ik soms niet zo vaak bij hem kan zijn, en niet zo vaak kan rijden omdat ik reuma en ME heb.
dat heeft ze gedaan, maar ze wist zeker dat hij het allang wist.

en ik heb gevraagt of ze hem wil vertellen dat ik ontzettend veel van hem houdt.
ik weet dat baas van mij houdt. en ik hou van haar. ben blij bij haar te mogen zijn en te mogen helpen. laat ze waarschuwing serieus nemen. het zal haar zeker helpen.

ze zei er trouwens ook nog bij dat ze helemaal vrolijk van zorro werd. leuk om te weten natuurlijk!

dat was dus het hele gesprek. het heeft me echt ontzettend goed gedaan dat hij weet wat ik heb, en er rekening mee houdt. echt alles klopt van wat ze heeft gezegt. vooral van zijn clowneske gedrag, hij gedraagt zich echt als een clown soms, en alleen om mij te laten lachen. en ook dat hij zegt dat ik altijd zo bezorgt kijk, klopt helemaal. ik was altijd doodsbang dat ik iets niet goed deed met hun, ook omdat ik alles alleen moet doen. dat vond ik altijd heel moeilijk. nu niet meer, ik weet dat hij vind dat ik het goed doe. ik heb gewoon haast geen reden om bezorgt te zijn.

ook was het super om te weten dat hij gewoon druk is met rijden omdat hij blij is. ik vroeg me soms echt af waarom hij zo deed.

dit gesprek heeft me echt geholpen. ik kan beter met mijn ziektes om gaan, en daardoor gaat het nu ook beter met me. ik weet waar ik moet zijn als ik weinig energie heb. ik heb altijd al geweten dat zorro me energie gaf, maar dat het echt zijn taak is, dat wist ik natuurlijk niet. geweldig om te weten!

ook luister ik nu meer naar mijn gevoel, en is mijn band met zorro, maar ook met mijn pony nathalie, veel beter geworden. we voelen elkaar veel beter aan, het gaat gewoon super zo.

ik wil ook graag nog een gesprek met mijn pony laten doen, en nog een keer met zorreke. dus als iemand van jullie zin heeft om te oefenen

Bianka02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 20:41

zorro :
um ik vind het geweldig echt supper maar mijn vraag is nu je het weet van je paard, gedraagd hij zich dan wat anders en gaat hij makelijker met je om of is zijn gedrag sinds toen neit meer veranderd ???

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 21:07

@bianka02, mijn paard gedraagt zich na dit gesprek anders ja, met rijden is hij rustiger, en ook met andere dingen, maar dat kan ik eigelijk niet uitleggen in woorden. maar in gevoel is hij heel erg veranderd, in positieve zin. dat is ook zo gebleven.

Bianka02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 21:36

dat is geweldig haha leuk voor je dat ie nu wat makelijker is