Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sommige hokken zijn indd wel klein en worden bij sommige de konijnen er ook niet uitgehaald.. dat is indd wel beetje zielig maarja iedereen kiest het beste voor zn konijn en zommige mensen denken dat dit een oplossing is maar ze moeten het allemaal zelf weten en ik hoop igg wel dat het konijn te eten en te drinken krijgt anders is het echt zielig maar de meeste konijnen hebben het wel goed

)

Veel plezier met haar!

) en dan heeft ie lekker de ruimte
zal ook wel even foto maken dan
knolliepower schreef:Je kunt mij niet wijsmaken dat een konijn gelukkig is als hij zit weg te rotten in een klein hokje, waarschijnlijk doet hij vrolijk als je er aan komt, omdat hij zich de rest van de dag stierlijk zit te vervelen en eindelijk wat afleiding heeft....
13,5 jaar hoeft niks over je verzorging te zeggen, iedereen geeft denk ik zijn konijn wel voldoende te eten, maar doodsoorzaak nummer 1 bij konijnen is toch echt verveling en eenzaamheid... De een is daar bevatterlijker voor dan de andere, dus misschien had jij gewoon een taai nijntje

maarja ze is iniedergeval echt leuk en veel plezier nog samen en ik wil graag snel meer foto´s zien

: