het is niet goed om hondjes te veel te laten springen ... af en toe kan geen kwaad natuurlijk .. maar doe het niet te vaak mijn hondje ( maltezer leeuwtje ) kan ook springen.. maar weet niet precies hoe hoog..
haha mn vader heeft ze gemaakt en ze zijn eigenlijk voor mn verzorgpony (dan liggen er gewone balken op) maar voor sage gebruik ik ze ook, maar dan met hele lichte bamboestokjes. en we hebben niet zoveel ruimte achter, dus dan maar op de stenen, en voor die ene keer kan het heus niet zo veel kwaad
Ik spring eigenlijk ook altijd op stenen maar nooit zo hoog met mijn Yorkshire Terrier.
Ik sprong eerst erg veel met haar maar mocht niet meer van mijn moeder. Toen ging ik altijd met haar naar een groot grasveld en maakte daar wat hindernisjes!
jullie laten jullie honden allemaal op het harde springen... lijkt me niet echt fijn ik laat mijn hond altijd op onze tennisbaan springen, dat is met een speciale verende bodem...
oei, wist niet dat springbalken zo gevaarlijk waren. Mijn vriendinnen hebben nl. allemaal een hond en als die op bezoek is bij ons paarden laten we hem ook over springbalkjes lopen en zelfs een kruisje of stijltje van 20 -40 cm springen maar ze springen er meestal gewoon op (dus een tussensprong op de hindernissen) en dan weer af. Nu ik dit gelezen heb zullen we er best mee ophouden zeker, zelf hindernisjes maken kan ook leuk zijn
ohja deze springen niet op een harde grond, dus dat kan geen kwaad