Ik moet nu zó hard huilen!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Afanaisa

Re: Ik moet nu zó hard huilen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 22:56

in die doos waar ze naar op vakantie gaan accepteren ze maar 2 ficky's en omdat ze graag de nieuwe fick mee willen nemen deden ze ieneminemutte...daar kwam uit dat ficky sissi..of cola of weet ik hoe dat beest heet...zijn mand op moest offeren..voor een fred

Helaas, kan ik geen mensen door mijn beeld heen trekken, ik denk dat ik maar een brief ga schrijven of dat in de toemkomst nog waar gemaakt kan worden

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:00

jemig, heb geen zin om het hele topic door te lezen. Maar hoe haal je het in je hoofd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:01

, sorry maar hier krijg ik een lachstuip van. Werelds zo een berichtje tussen door.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:01

candorlover schreef:
in die doos waar ze naar op vakantie gaan accepteren ze maar 2 ficky's en omdat ze graag de nieuwe fick mee willen nemen deden ze ieneminemutte...daar kwam uit dat ficky sissi..of cola of weet ik hoe dat beest heet...zijn mand op moest offeren..voor een fred

Helaas, kan ik geen mensen door mijn beeld heen trekken, ik denk dat ik maar een brief ga schrijven of dat in de toemkomst nog waar gemaakt kan worden

Wahahahaha, geweldig

Lisjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:08

candorlover schreef:

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:09

candorlover schreef:

HAHAHA
*ligt onder de tafel*

Overigens nog veel sterkte en een fijne vakantie.
[edit] en ja, dat meen ik.
Laatst bijgewerkt door Chocopasta op 06-08-05 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:10

Voorstel: de twee topics op slot gooien...?
Bokt hoort leuk te blijven...lijkt me zo...

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:14

maar wij mogen toch onze mening geven? Waarom moet alles altijd gelijk op slot... om moe van te worden...

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:20

Dan niet...en tuurlijk mag je je mening geven..

Maar misschien zeur ik nu wel heel erg en ik bedoel het helemaal tegen niemand banketstaaf...
Ik snap er net zo min wat van als jullie....
Maar misschien was dit wel neit zo;n leuk topic...ik vind van neit eerlijk gezegt...maar als er zijn die dat wel vinden dat doen we het toch zo...

*Vat leuk topic niet letterlijk op, bedoel gewoon niet meer nodig om in te reageren of wel zeg maar*

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:50

*trekt natasja91 onder tafel vandaan*

*geeft aai over bol*

Misschien lachwekkend, maar ozo confronterend

EDIT: Ik dacht net, ik ken zo'n boek dat heet: 'Geld stinkt niet!' en het is geschreven door gurt van der lucht..

HAHAHA

*neemt plaats naast natasja91 onder de tafel en giert het uit! :D

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:58

HAHAHAHA!!! GOOI DIE HOND IN DE LOTERIJ KEN JE JE GELD NOG LAPPEN OOK!!!

*vind helemaal niet grappig...maar je moet toch wat als je zo krap bij kas zit*

*beheerst

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 00:09

candorlover schreef:

Maarrrrrr: Ze hebben 3 honden, ik neem aan met dat beest uit de Coca-cola reclame erbij... Topic was van 24 juli en daar zei ze dat ze die pup over 4 weken op konden halen. Lijkt mij dat dat na de vakantie is. En dat zou tevens betekenen dat er nog maar 1 hond zit momenteel.

ThePast03, overtuigd?

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 00:20

*doet serieus en normaal*

@ Sylvia: Dat klopt, even denken 24 juli plus 4 weken is 21 augustus, deze hond is nu weg en dan houden ze er 1 over nu dan komt dat nieuwe hondje en hebben ze er 2! tenzij ze nu op vakantie gaan..maar ze plaatste haar laatste bericht vandaag(vanavond)

Ow, en dan nog wat, 21 augustus beginnen de scholen weer en ik dacht dat ik begreep dat de TS nog op school zit..vind het allemaal erg knap...weet je zeker dat je op vakantie gaat? of hou jej jezelf dit voor om het 'verdriet' te 'verzachten' *kucht* Alle bochten zijn mogelijk op deze manier..

EDIT: Ik kan niet tellen, welk hondje moet er nog meer weg? Zat mensen hier....

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 00:22

Maar ik begrijp uit dat andere topic dat ze volgend jaar gaan

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 00:24

siets schreef:
jemig, heb geen zin om het hele topic door te lezen. Maar hoe haal je het in je hoofd

Goeie vraag?

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 00:27

Sylvia schreef:
Maar ik begrijp uit dat andere topic dat ze volgend jaar gaan

Tegen die tijd hebben ze een nestje of 2, 3 van die nieuwe fred en dan kunnen ze weer geld lappen..en dan moet ze al weer zo huilen...

*Joehoe!!

*zwaait heel hard met witte zadoek....

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 00:32

Ik kan gewoon werkelijk zo boos worden om haar (nathaliew) reacties, ze wast zich in onschuld en heeft het er alleen maar over hoe goed ze zogenaamd altijd voor al haar beesten is geweest, vervolgens verklaart ze zielig...... "we vonden het pupje allemaal zo leuk en moesten haar wel kopen, tja en dan is het toch echt noodzakelijk om een andere hond weg te doen, maar we hebben de hond altijd zogenaamd goed verzorgd dus tja dan is het niet erg om de oude hond weg te doen............(dit zijn haar woorden)

echt belachelijk, ik word er ziek van dat ze zichzelf zo schoon probeert te praten, ze is echt dom, verwend en zeker geen een beest meer waard, in haar (inmiddels verwijderde) profiel stond ook dat ze vreselijk verliefd was geworden op een ander paard en daarom haar paard wat ze al had weg moest, en na een paar weken was ze het paard waar ze ooooh zooooo verliefd op was ook al zat want die staat inmiddels alweer te koop..

ik ben eigenlijk tegen een slotje op deze toppic, maar misschien is het wel verstandig voor het echt uit de hand loopt, want die TR.T maakt zich echt niet meer geliefd met haar gelieg en bedrieg

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 00:41

Dáárom cavaletti... Ze zal dit heus wel gelezen hebben, en uit schaamte of wegens niet kunnen verdedigen niet meer reageren... Of ze schaamt zich zo erg dat ze hier niet eens terugkomt.
Ben het trouwens helemaal met je eens

Ik denk dat m'n tem niet is overgekomen...

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 00:43

je had je hond toch ergens onder kunnen brengen?
je kan altijd aan iemand van bokt vragen om op je hond te passen of iemand uit de familie.
als het kon had ik ze wel bij mij kunnen onder brengen maar ja wij hebben 4 katten dus dat gaat niet

ik vind het echt super banketstaaf voor je.!!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 00:49

najaa zeg je gaat toch niet zomaar je hond weg geven als je op vakantie gaat:s
tss echt onbegrijpelijk!!!!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 00:50

horseylove schreef:
je had je hond toch ergens onder kunnen brengen?
je kan altijd aan iemand van bokt vragen om op je hond te passen of iemand uit de familie.
als het kon had ik ze wel bij mij kunnen onder brengen maar ja wij hebben 4 katten dus dat gaat niet

ik vind het echt super banketstaaf voor je.!!

Het gaat niet om de vakantie, dat speelt volgens jaar pas en is een zielige uitvlucht.
Ze moesten die andere hond kwijt en snel ook. Waarom is me een raadsel. Alles wijst erop dat deze teef weg moest voordat de pup zou komen.
Arme, arme hond.
En ook arme Chihuahua pup die (misschien) terecht gaat komen bij mensen die helemaal niet weten hoe het ras in elkaar steekt maar alleen zo'n hond willen omdat het nu in de mode is.

bigfoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 08:24

Nou wat we in iedegeval met zijn allen wel bereikt hebben is dat ze zich superrot voelt en dat mag op zijn minst, niet om het verdriet van haar vertrekkende hond , maar om de manier waarop hun gezin met dieren omgaat. }>
Misschien wordt ze een beetje wakker, ik hoop het maar.................

ssimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 08:34

Sorry hoor, maar ik ben het met dit alles helemaal NIET mee eens, mischien heeft ze wel een andere reden, waarom dit hondje en de paarden weg moestte, weten jullie veel !!
En dan haar helemaal verrot schelden, en zeggen dat ze niet goed is voor dieren enzo, dat vind ik nou belachelijk, als jullie niet eens weten of hier een goede reden achterzit, en er grappen over maken vind ik al helemaal treurig hoor.
Kap der toch eens ff mee, paasei zeg ... ik kots jullie allemaal uit !!

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 08:38

Het ze alleen om het geld. Ze sparen pensionkosten uit en straks lekker dure pups fokken met de nieuwe pup.

Met Jack's mag je na hun 8ste niet meer fokken, (teefjes) moest daarom de oude hond van hun weg? Zou ook nog kunnen.
Laatst bijgewerkt door Biepmiep op 07-08-05 08:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 08:40

Was het een Jack dan?