Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VeirL schreef:Ik ben het totaal niet eens met de TS, maar een topic om haar zwart te maken vind ik gewoon te ver gaan.
Michellkuh schreef:Teveel lol?
amsolusa schreef:haha chip... die was best leuk:P...
cavaletti schreef:Michellkuh schreef:Teveel lol?
ik denk het, het was wel opvallend dat de nieuwkomers problemen gingen maken, terwijl wij eigenlijk lol hadden.
maar ja misschien goed dat er een slotje op kwam, we hebben effe kunnen uitrazen, we zijn melig geweest en hebben een paar flinke feiten onder ogen gezien,
Faas schreef:TS durft niet meer Chip. Alhoewel, zij vond ons laf natuurlijk. Dat betekent dat zij niet laf wil zijn. Dus moet ze toch nog eens lezen.
Alhoewel ze dan wel weer zo laf was dat ze haar profiel leeghaalde. Hmm, weet nu nie tmeer wie er nu laf was
cavaletti schreef:ja dat beangstigd me nou, als die hond zichzelf pijnigt, wat gaat ie in hemelsnaam doen dan als ie bij nieuwe eigenaren komt en de mensen waar hij 8 jaar heeft gewoond gaat missen, hoe erg kan het zijn,
zo`n hond lijd dan nog meer
mandy_b_s schreef:irritant, die nieuw komers, en mensen die er speciaal een acount voor aanmaken.
amsolusa ; ho maar, je bent een beetje irritant met al die berichtjes om niks onder elkaar.
en dat van chip was niet als lollig bedoeld.