Nieuw hondje-Chihuahua pup (met foto)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Re: Nieuw hondje-Chihuahua pup (met foto)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:22

Justineke, bespaar je de moeite. Dat topic is zo op slot en terecht. Dit slaat nergens op... Daarbij, dat topic is niet voor niks op slot gegaan.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:23

VeirL schreef:
Ik ben het totaal niet eens met de TS, maar een topic om haar zwart te maken vind ik gewoon te ver gaan.

Niet gereageerd, maar alles gelezen. Vind het ook wel een beetje opgeblazen..
En dan diegene die er nog even een topic over opent, beetje zielig

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:23

Hier wil ik toch nog even op reageren.
Er zijn echt wel honden die zichzelf iets aandoen omdat ze niet alleen kunnen zijn.
Ik heb het als kind zelf ook meegemaakt met onze hond.
Hond was gewend aan moeder die de hele dag door thuis was, vader kwam te overlijden en mijn moeder moest gaan werken, mijn zus en ik waren al hele dagen weg omdat we werkte en nu ging ook mijn moeder dus werken.
De hond had hier zoveel moeite mee dat hij na een week is gestorven aan een hartaanval.
Deze hond deed zichzelf dan niets aan maar het alleen zijn was wel de oorzaak. Er zijn genoeg honden die zichzelf kaalvreten o.i.d. omdat ze niet alleen kunnen zijn.

Hiermee praat ik dus absoluut de TS niet schoon, haar verhaal straalt geen enkele vorm van liefde voor de hond uit, is meer een hebbe hebbe verhaal, sissy was al oud en die pup was zooooo kjoet, die moest ze gewoon hebben............komt mij over als een ietwat verwend nest wat krijgt wat ze hebben wil, zo ook met de pony's, is het even niet goed dan moet er maar weer een andere komen.
Ouders zijn in deze ook zeer schuldig, je kind kan je toch aardig vormen....[/quote]

ja dat beangstigd me nou, als die hond zichzelf pijnigt, wat gaat ie in hemelsnaam doen dan als ie bij nieuwe eigenaren komt en de mensen waar hij 8 jaar heeft gewoond gaat missen, hoe erg kan het zijn,
zo`n hond lijd dan nog meer

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:30

Nou, je rukt jezelf even van de pc weg en het topic is op slot . Waarom nou toch weer?

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:31

Teveel lol?

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:31

Nou ik hou t voor gezien. Ben benieuwd of de TS nog op mn pbtje reageert.

amsolusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:34

ow mensen, ik ga over een week op vakantie, dussseee.. wil iemand nog een haflinger, draver en shetlander? we brengen ze niet naar een pension, om vervolgens weer op te halen wantja, we hebben ze tog inmiddels al 8 jaar

amsolusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:35

wil n0u NIEMAND mijn ponnies hebben :'(.. anders moet ik ze onderweg uitde trailer gooien

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:36

Michellkuh schreef:
Teveel lol?

ik denk het, het was wel opvallend dat de nieuwkomers problemen gingen maken, terwijl wij eigenlijk lol hadden.

maar ja misschien goed dat er een slotje op kwam, we hebben effe kunnen uitrazen, we zijn melig geweest en hebben een paar flinke feiten onder ogen gezien,

Sapphire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:37

echt triest idd hoe moet die 8jarige hond zich nu wel niet voelen?
denk daar maar is overna, verlaten door z'n baasjes..

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:39

Ik kon mijn hond nog niet eens missen toen hij pas 4 weken thuis was, het leek alsof we nooit zonder hem hadden geleeft, nu hebben zij wel meerdere honden, maar hij bracht zoveel leven in de tent

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:39

Ik plaatst het hier ook nog even in de hoop dat TS het leest.

Waar ben ik ?

Ik ben Sissy en woon al 8 jaar bij de fam W in Nijkerkerveen.
Vd week kwamen er mensen op visite, toen ze weer weg gingen moest ik met ze mee.
Eerst dacht ik nog, fijn ze gaan even met me wandelen, maar nee hoor, ze stopte me in hun auto.
Ik snapte er niets van, we reden weg en ik dacht nog , he baasjes gaan jullie niet mee, ik wil niet alleen mee met deze vreemde mensen.
Ik voelde me verlaten en alleen, waar ga ik in godsnaam naar toe, ik wil naar huis naar mijn andere hondenvriendje, naar mijn eigen mandje en vertrouwde omgeving.
Triest staarde ik voor me uit in de hoop dat ze me straks weer naar huis zouden brengen, maar niets van dit alles is waar. Ik voel me doodongelukkig, ik weet niet waar ik naar toe ga, wat me te wachten staat, ik was toch altijd lief, wat heb ik verkeerd gedaan dat ik weg moet van alles wat me vertrouwd was. Ik moet vast iets heel erg stouts hebben gedaan dat mijn baasjes me voorgoed wegsturen.
Ik voel me verloren en kruip in elkaar op de achterbank van de auto, vraag me af waaraan ik dit verdient heb, ik wil zo graag naar huis.

Een lik en een pootje van een zeer verdrietige hond.

Sissy

amsolusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:41

iemand?????:(

amsolusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:41

haha chip... die was best leuk:P...

amsolusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:42

hihi

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:43

TS durft niet meer Chip. Alhoewel, zij vond ons laf natuurlijk. Dat betekent dat zij niet laf wil zijn. Dus moet ze toch nog eens lezen .

Alhoewel ze dan wel weer zo laf was dat ze haar profiel leeghaalde . Hmm, weet nu nie tmeer wie er nu laf was

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:46

amsolusa schreef:
haha chip... die was best leuk:P...

Triest zul je bedoelen.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:47

cavaletti schreef:
Michellkuh schreef:
Teveel lol?

ik denk het, het was wel opvallend dat de nieuwkomers problemen gingen maken, terwijl wij eigenlijk lol hadden.

maar ja misschien goed dat er een slotje op kwam, we hebben effe kunnen uitrazen, we zijn melig geweest en hebben een paar flinke feiten onder ogen gezien,

irritant, die nieuw komers, en mensen die er speciaal een acount voor aanmaken.

amsolusa ; ho maar, je bent een beetje irritant met al die berichtjes om niks onder elkaar.
en dat van chip was niet als lollig bedoeld.

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:48

Faas schreef:
TS durft niet meer Chip. Alhoewel, zij vond ons laf natuurlijk. Dat betekent dat zij niet laf wil zijn. Dus moet ze toch nog eens lezen .

Alhoewel ze dan wel weer zo laf was dat ze haar profiel leeghaalde . Hmm, weet nu nie tmeer wie er nu laf was

Ze zal het vast lezen, misschien krijgt ze dan toch berouw.

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:49

argghh ben zo boos dat ik niet weet wat ik hier neer moet zette...

wat zouden ze gedaan hebben als die hond niet zo snel verkocht was? een een boom gebonden.. Ze moeten eigenlijk bij elke fokker een lijst moeten hebbe nhoe de mensen met hn dieren omgaan want had bij haar vorige topic ook al gelezen dat ze 4 pony's in anderhalf jaar hadden, hier spreekt men over een verwend kreng en ik walg van die mensen.. En btw die hond mag blij zijn dat die bij julie weg is, want hij verdinet veel beter..

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:49

cavaletti schreef:
ja dat beangstigd me nou, als die hond zichzelf pijnigt, wat gaat ie in hemelsnaam doen dan als ie bij nieuwe eigenaren komt en de mensen waar hij 8 jaar heeft gewoond gaat missen, hoe erg kan het zijn,
zo`n hond lijd dan nog meer

Het verhaal van de TS gaat over een hond die niet alleen kan zijn. Ik heb geen idee wat de gezinssituatie is waarin de hond nu terecht is gekomen dus wellicht is ze niet alleen?
Wat mij wel ontzettend steekt is dat deze hond 8 jaar lang in een vertrouwde omgeving is geweest en daar nu grof uit weggerukt is.

Ik heb nog een ander verhaal, 3 jaar geleden zijn wij verhuisd naar Drenthe, ik zou minder gaan werken dus het was tijd voor een hond, deze zou hier lekker vrij buiten kunnen lopen dus ging ik marktplaats afstruinen naar een herplaatser.
Ik vond een geweldig dier, kruizing herder/husky, een teefje, 7 jaar.
Moest weg omdat de kinderen ouder werden en de camping was geen optie meer voor vakantie, nee, er moest nu gevlogen worden naar het buitenland dus de hond moest weg, weer zo 1 waar de vakantie belangrijker was.
Ik heb duidelijk gevraagd of de hond katten gewend was want wij hadden op dat moment 4 katten die al behoorlijk op leeftijd waren (de oudste had ik al 13 jaar en de rest was steeds 1 jaar jonger, na zo'n tijd gaan mijn katten dus voor) maar dat was geen probleem, ze was katten gewend dus dat moest kunnen.
Wij zijn eerst een paar keer daar geweest om te wennen aan de hond en zodat de hond ons ook kon, dan kwam ze tenminste niet bij vreemden in huis.
De dag dat de hond kwam was er nog niets aan de hand, maar 1 dag daarna was het oorlog. Hond was dus geen katten gewend en ging op een moordmissie.
Wij hebben de ex eigenaar direkt op de hoogte gestelt en wilde haar terug brengen maar ze wilde haar absoluut niet hebben, het was nu ons probleem zo werd het gezegt.

Wij zijn 2 maanden bezig geweest om een ander goed thuis voor haar te zoeken (jawel, zo lang kan dat dus duren voor je de geschikte persoon hebt gevonden, nagetrokken, herhaaldelijk thuis bent geweest en de omgeving hebt gecheckt) en die mensen zijn ook regelmatig hier geweest om aan haar te wennen en andersom.

Deze hond is dus in 2 maanden tijd 2x herplaatst maar dan wel met beleid. Als het aan mij had gelegen was ze hier nog geweest maar dan zat ik dus wel met 4 dode katten.
We hebben nog steeds contact met die mensen ondanks dat de hond hier maar 2 maanden is geweest, ze heeft het in het begin echt wel moeilijk gehad maar inmiddels is ze er helemaal overheen (heeft wel zo'n half jaar geduurt) en is het echt haar thuis geworden

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:50

mandy_b_s schreef:
irritant, die nieuw komers, en mensen die er speciaal een acount voor aanmaken.

amsolusa ; ho maar, je bent een beetje irritant met al die berichtjes om niks onder elkaar.
en dat van chip was niet als lollig bedoeld.

Idd, jongens (meisjes) het houd een keer op?

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:50

Wat een sgatje!

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:52

na lezen van vorige topic 20 pagina's kwam ik erachter da het gesloten was, en kon ik hier opnieuw beginnen.

maar ff ontopic ik hoop dat de TS weet wat ze gedaan heeft en tot bezinning komt. en ik hoop dat die pup en de andere hond, niet op die leeftijd weg worden gedaan om die reden.

ps: moets ik nog ff kwijt

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:52

T'zou handig zijn als sommige mensen wat verder lazen dan hun neus lang is..