Hoe werkt zo'n spin nou in verzorging en wanneer haal je ze d'r uit bijv.
Ik zou 't best willen maar we mogen ook geen slang...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meiske16 schreef:IEEEEEEE
*trekt voeten van de grond,
rolt stoel naar achter
*kijkt onder bureau,of er nergens spinnen zijn*
zucht
"neej gelukkig niet..."
ik vind spinnen echt zo doodeng....
Immanitas schreef:Dat heb ik dus nog nooit gehoord!![]()
Moeder wil spin maar mag niet van dochter!!Dat is hier dus PRECIES andersom!
K heb er gister weer 5 bij gekregen.. ze zijn nog HEEL erg klein maar ze worden erg mooi met gekrulde haartjes
Brachypelma albopilosum (Krulhaar vogelspin)
http://img338.imageshack.us/img338/1814 ... .jpg[/img]
Immanitas schreef:Makeup? Nee
Lepel, schaar, stokje, zaklampje, pincetten
De 8 ogen zitten op de oogheuvel, op de voorkant van het kopborst stuk. Dr zijn maar weinig foto's die het echt goed laten zien, zal eens even zoeken
[edit]
Dit is een springspin. Deze spinnen hebben wat duidelijker ogen! Kon zo gauw geen vogelspin vinden met de ogen duidelijk genoeg![]()
je ziet op deze foto dan wel niet 8 ogen maar het geeft een beetje een idee
Immanitas schreef:deze foto's kan ik eigenlijk nog minder van zeggen
ik denk nog steeds Grammostola rosea (de mijne is op dit moment ook niet echt roze), maar hier lijkt ie er niet echt op.
de inrichting van je bak is overigens ook niet helemaal geschikt, zand is zelfs gevaarlijk voor je spin!! het zand kan de onderkant van je spin losschuren, het is veel te scherp.
ook stenen zijn niet slim in een spinnenterrarium. een spin en zeker een rosea moet kunnen graven en als er dan een steen op valt..
ook als de spin op de steen zelf zou vallen is het gevaarlijk! turf of steen valt nog wel een tikje anders..
heeft de spin een schuilplaats?
als je wilt kan ik je helpen met de inrichting van je terrarium, zoals ze nu zit kan het eigenlijk niet