Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ZwarteHeks schreef:Ik ben momenteel aan het zoeken naar een adoptiehond. Ben alleen maar met adoptiehonden opgegroeid, dus veel ervaring mee (vooral buitenlandse honden). Wat zijn de beste sites hiervoor?
Zag al verhuisdieren voorbij komen, dierenasiels.com? Of is er een goede Facebook groep?
Britta31 schreef:Kijk ook eens naar een oudere hond uit het buitenland, ze krijgen bijna geen kans omdat mensen een jong dier willen.Mijn hondjes uit Roemenië waren 6 en 8.Super hondjes.
.
F_T schreef:Hannanas schreef:Op verhuisdieren zie ik er meerdere staan die bij je vader zouden passen!
Ik heb een paar interessant aan hem doorgestuurd.
De site lijkt wel betaling te eisen voor je contactgegevens kunt krijgen, dat voelt beetje gek. Weet jij toevallig of dat klopt?
)
...kimmie261 schreef:Wat super leuk!! Ben benieuwd of het een fosterfail gaat worden![]()
![]()
Voor mensen die hier mee lezen, ga ik het toch posten, public shelter Botosani in Roemenië wordt momenteel overspoeld met puppies, voor deze puppies zoeken ze fosterhomes, de puppies zitten in de ijskou buiten en hebben het zo zwaar, wie weet is er iemand die een pup van ze wil fosteren( of adopteren natuurlijk) , ze hebben daar géén stroom, dus ze kunnen niet meer helpen als de hokken met stro te vullen voor die kleintjes...
Shelter en de elke dag nieuw gevangen puppies te zien , die daar afgeleverd worden:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100064353745628
Voor informatie :
Netherlands:
Christien: https://www.facebook.com/christien.hop
ZwarteHeks schreef:Denk dat mijn vraag wel hier kan. Mijn mogelijke adoptie hond zit nu in Roemenie en krijgt simpele, goedkope Roemeense brok.
We krijgen geen brok mee vanuit het asiel daar. Wat is een goede brok om haar langzaam aan het voer hier in Nederland te laten wennen? Ik heb totaal geen idee betreft hondenbrok/voer. Paardenvoer weet ik alles van, maar hondenvoer...

Lukasje schreef:Ik zou dan kiezen voor een brok met een niet al te hoog dierlijk eiwitgehalte. Een goedkope brok heeft dat niet en dan zal mss de overgang naar een brok met een hoog dierlijk eiwitgehalte leiden tot platte stoelgang.
Bv een Grandorf of Brit Care? Niet verkeerd en < 20% dierlijk eiwit. Farmina quinoa zit ergens begin 20%