Wat een heerlijk stel

.
Oei, dat is lastig Girlygirl. Kip wordt volgens mij heel vaak gebruikt vanwege de hoge hoeveelheid eiwitten. Heb je het merk Trovet als eens geprobeerd? Zij hebben een hele lijn met hypoallergeen voer met maar 1 eiwitbron. Durf alleen uit mijn hoofd niet te zeggen hoe het met de eiwitten zit. Maar daar kun je eventueel voor bijvoeren natuurlijk.
Ook was ik pas bij De vogelkelder (grote dierenwinkel in DH) en uit nieuwsgierigheid kijk ik altijd een naar de voor mij onbekende merken. Weet de naam niet helemaal meer, wat iets met Novi, Navo, Nova? Witte zakken met een roofdier erop. Die hadden ook andere bronnen dan kip.
En een paar jaar geleden was het zo'n hype om katten een brok te geven gebaseerd op insecten. Geen idee welke merken, maar wellicht zou je daar eens op kunnen googlen. Lijkt me dat er vast nog wel een merk bestaat die het maakt.
Ik had ook elke keer gedoe om Purizon hier te krijgen, dus ik ben overgestapt op Fit&Trim van Orijen. Wisselde voorheen tussen Purizon Boar (maar daar werden ze met langdurig voeren wat dikkig van) en Acana Indoor Entree (vonden ze onwijs lekker maar vielen ze weer wat van af). Wisseling werkte goed, 1 van de 2 merken alleen geven weer niet. Purizon minder geven zorgde voor hongerige katten die liepen te jatten en alleen maar om eten aan het zeuren waren en Acana meer geven was niet leuk voor mijn porto.
Die Fit en trim is online bij de Welkoop verkrijgbaar en bijna elke maand wel een code in de mail voor 20% korting, dus dan heb ik de zak van bijna 6 kg voor 55€ (ipv 70€). Prima prijs. Ik rij erlang na werk, dus voor mij eigenlijk helemaal perfect, want hoef nu ook geen zware dozen meer op werk te laten bezorgen of na het werk vanaf de buren naar huis te sjouwen

.
Katten doen het er supergoed op, krijg bij elke bezoeker weer complimenten dat ze er zo goed uitzien en zo mooi glimmen. Nog meer dan met de Purizon die ik voerde.