Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Wij hebben nog wel hondenbelasting maar dat is een niet noemenswaardig bedrag, iets van 125,- voor tien honden ofzo.
Hettieheks schreef:Deze maand wordt weer een fijne.
Ik denk dat Billy maandag met gouden tanden thuiskomt
[ Afbeelding ]
Moet ik er wel bij zeggen, hij krijgt aangepaste narcose. We hebben hem laten checken ivm een hartruisje en zijn longinhoud die vanaf pup af aan 80% is na ernstig ziek zijn.
Er moet sowieso 1 tand getrokken en zijn kiezen moeten schoon. Het is een windhond kruising van 10 jaar en 22 kg.
_San87_ schreef:Wij kregen voor de teckel ook zo'n brede indicatie. De reden is heel logisch, maar het is wel super irritant dat je alsnog niet weet waar je aan toe bent.
Wij hebben met t maximale rekening gehouden. Het was 80 euro 'goedkoper'.
Hettieheks schreef:_San87_ schreef:Wij kregen voor de teckel ook zo'n brede indicatie. De reden is heel logisch, maar het is wel super irritant dat je alsnog niet weet waar je aan toe bent.
Wij hebben met t maximale rekening gehouden. Het was 80 euro 'goedkoper'.
Ja ik begrijp ook zeker hoe het zit hoor, ik heb een fijne samenwerking met de dierenarts, begrijp de marges en ook waarom ze dit zo doen. Moet het aan mijn klanten ook regelmatig uitleggen als ze schrikken van dergelijke bedragen.
En ik heb liever zo als dat ik achteraf gigantisch schrik. Ik probeer ook gewoon van €950 uit te gaan, kan alleen maar meevallen. Anderzijds is het gewoon rete irritant
Kereltje is daar gelukkig in hele goede handen, is veel belangrijker als die paar rotcenten
XxDiandraxX schreef:Hondenbelasting is hier echt drama. Voor 4 honden betalen wij ongeveer 750euro..tilburg is helaas een van de duurste gemeentes qua hondenbelasting en wat we er voor terug krijgen is heel af en toe een super vies uitlaatveldje..
Hettieheks schreef:Rabies heb ik ze laten enten vorige maand, enting alleen al is €44 dan nog een consult erbij zat ik op €92 per hond.
thequeensmum schreef:Hettieheks schreef:Rabies heb ik ze laten enten vorige maand, enting alleen al is €44 dan nog een consult erbij zat ik op €92 per hond.
Had je dan nog meer entingen laten zetten?
Met meerdere honden en dan 92 per hond betalen? Ik vind dat absurd veel
Mijn dochter heeft onlangs een kitten gekocht en ik ben voor haar eens een rondje gaan bellen bij div dierenklinieken in de buurt. Hele grote prijsverschillen