Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlonNaldo schreef:Oke ik neem mn positieve ervaringen met de Petree terug. Tweede ook storingen. Nieuwe motor. Wederom storing.
Dus nu 4 motoren en allemaal dezelfde klacht.
Nu de grote vraag. Welke koop ik nu?
Zonnetje81 schreef:waar kan je de beste en goedkoopste zakken halen voor de litter robot 4? Iemand een tip?
Ik heb nog niks gekocht maar wil terzijne tijd 4 robots neerzetten voor mijn grote poezen familie. Ik denk aan de litter robot, heb ergens dan het gevoel dat de andere modellen minder zijn maar dat is een vooroordeel.
FennyPower schreef:Zonnetje81 schreef:waar kan je de beste en goedkoopste zakken halen voor de litter robot 4? Iemand een tip?
Ik heb nog niks gekocht maar wil terzijne tijd 4 robots neerzetten voor mijn grote poezen familie. Ik denk aan de litter robot, heb ergens dan het gevoel dat de andere modellen minder zijn maar dat is een vooroordeel.
Ik gebruik gewoon de gele zakken van de Aldi uit duitsland! Ideaal! Geen stank !
Zonnetje81 schreef:waar kan je de beste en goedkoopste zakken halen voor de litter robot 4? Iemand een tip?
. manic schreef:Ik heb uiteindelijk gewoon de zakken van Litter robot zelf gekocht.
Wel duur maar aan de andere kant doe ik een jaar met 1 rol dus wat is die €36 nog wat dan. Ik geef belachelijk veel geld uit aan mijn paard dus die 3 euro per maand extra aan mijn kat kan ook wel.
Ik vind die zakken mooi stevig en groot en passen netjes om de bak, en ik kan er makkelijk een knoop inleggen en dan breng ik ze direct naar de ondergrondse container.
Die andere paste allemaal net niet of heel slap plastic waardoor ik bang was dat ze gingen scheuren.
Zonnetje81 schreef:Klopt maar als je 4 bakken hebt staan dan wordt het wat duurder per week.
Thanks wisja!