Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sandra_H schreef:Die kosten zou je eigenlijk op de eigenaar van die leuke speelse hond moeten verhalen. Of eigenlijk: de eigenaar van die hond zou uit zichzelf al moeten aanbieden die kosten te vergoeden. Maarja.....dat zal een zeldzaamheid zijn.
Dit realiseren veel mensen zich vaak niet trouwens: dat een grotere hond zo'n kleintje makkelijk op deze manier flink kan blesseren
Wintu schreef:maralyn schreef:Met twee losloopgebieden en een vastlijn gebied 6 km uit elkaar, doen wij onze honden niet meer vast.
Wèl staan ze heel strak onder commando.
Naast is naast en zit is zit.
Met een aanlijngebied zo dichtbij, heb jij niks met een aangelijnde hond in losloop te zoeken.
En andersom netzo.
Wij komen dus niet in het aanlijngebied.
Op één van de twee plaatsen houden mensen zich daar perfect aan.
Nooit gezeik.
Meeste gezeik onderling is in t aanlijngebied. Mij niet bellen, geen zin in.
Conclusie, waar je ook met je aangelijnde hond loopt, je bent altijd de sjaak.
Sandra_H schreef:Tribunals schreef:Zo had ik laatst een jack russel bij mijn husky in zijn achterhand hangen. Die heb ik ook vriendelijk naar het hiernamaals gebonjourd met mijn voet
dat vind ik dan ook wel weer wat drastisch
Gini schreef:Waar ik ook loop en hoeveel lijnen er ook in het spel zijn, ik verwacht eigenlijk nooit dat een hond zomaar op mijn hond af komt gelopen. Twee honden met elkaar in contact laten komen is alleen done wanneer beide partijen expliciet toestemming gegeven hebben.