Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:foxy80 schreef:Hier gaat men 400 volwassenen inV Vlaanderen at random testen op PFAS in hun bloed. Om te kijken hoe verspreid de vervuiling is.
Onze bloedwaardes zijn getest begin juni. We zitten allemaal boven de norm. Kind van 10 erbij dat pas sinds 15 maand in pfasgebied woont
Aaaiii. Welk gebied? Goed dat Vlaanderen dat test.
https://www.hln.be/binnenland/vlaamse-o ... ~a5b2023b/
Bloed testen kon je via overheid, betaald door 3m, als je in ´getroffen gebied´ rond 3m woont.
Privé kan ook via 2 actiecomité hier, wel zelf te betalen.
Is er privé te testen of pfas in het bloed ergens?
criollo_yess schreef:Ik probeer me ook aan te melden, krijg alleen keer-op-keer de melding dat ik vraag 1 niet heb ingevuld, Drenthe "pakt" ie kennelijk niet
Prairy schreef:Ik heb me net opgegeven, zou het erg interessant vinden om mee te doen.
RIVM zoekt deelnemers landelijk onderzoek PFAS in particuliere eieren https://www.rivm.nl/nieuws/rivm-zoekt-d ... ere-eieren
Century schreef:criollo_yess schreef:Ik probeer me ook aan te melden, krijg alleen keer-op-keer de melding dat ik vraag 1 niet heb ingevuld, Drenthe "pakt" ie kennelijk niet
Selecteer eerst eens een andere provincie, en dan weer Drenthe, en kijk of hij het dan doet. Kan zijn dat ie wel in het begin op Drenthe lijkt te staan, maar onder water nog geen waarde heeft.
Ik heb me ook aangemeld. Ben benieuwd of er iemand in dit topic zit die uitgekozen wordt!
Pandora2 schreef:Wat een ellendeEn eer dat hele gebied gesaneerd is, zijn we een lichtjaar verder waarschijnlijk.
herr_balou schreef:Iemand enig idee wat er gedaan wordt bij sanering? Waar gaat die troep heen?
herr_balou schreef:Iemand enig idee wat er gedaan wordt bij sanering? Waar gaat die troep heen?
criollo_yess schreef:Ik probeer me ook aan te melden, krijg alleen keer-op-keer de melding dat ik vraag 1 niet heb ingevuld, Drenthe "pakt" ie kennelijk niet
Prairy schreef:
sunny43 schreef:criollo_yess schreef:Ik probeer me ook aan te melden, krijg alleen keer-op-keer de melding dat ik vraag 1 niet heb ingevuld, Drenthe "pakt" ie kennelijk niet
Update 31 juli 2024:
De inschrijving is gesloten. Wij danken u voor de interesse en de vele aanmeldingen in korte tijd.
In het formulier zat een foutmelding voor de provincie Drenthe. Hierdoor lukte het niet om het formulier in te sturen. Onze excuses. Mensen uit Drenthe die over de foutmelding per mail contact met ons hebben gezocht, ontvangen op korte termijn alsnog de vragenlijst. Wij verwachten hiermee voldoende aanmeldingen uit Drenthe te ontvangen. Bedankt voor uw begrip en geduld.
sunny43 schreef:criollo_yess schreef:Ik probeer me ook aan te melden, krijg alleen keer-op-keer de melding dat ik vraag 1 niet heb ingevuld, Drenthe "pakt" ie kennelijk niet
Update 31 juli 2024:
De inschrijving is gesloten. Wij danken u voor de interesse en de vele aanmeldingen in korte tijd.
In het formulier zat een foutmelding voor de provincie Drenthe. Hierdoor lukte het niet om het formulier in te sturen. Onze excuses. Mensen uit Drenthe die over de foutmelding per mail contact met ons hebben gezocht, ontvangen op korte termijn alsnog de vragenlijst. Wij verwachten hiermee voldoende aanmeldingen uit Drenthe te ontvangen. Bedankt voor uw begrip en geduld.