Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:De petmates ruiken gewoon fris lekker. Ik ben echt om. Ga nu voor de leuk andere tofu korrels proberen, ben wel benieuwd naar naturel, maar zag ook groene thee, vanille, lavendel. Ik heb het liefst gewoon geen geur. Prijs is van allemaal ongeveer hetzelfde. Of weet iemand wel wat goedkopere tofu?
ivy_power89 schreef:Wij verkopen echt heel veel Dantocat, maar ook de linda hout gaat hier echt hard.
2 totaal verschillende producten, maar ik denk wel, als het zo populair is, dan zal het wel goed werken bij de mensen thuis:)
En de mensen die last hebben van de uitloop, hebben we uitloopmatten die super easy te legen zijn.
Wij hebben (helaas) geen katten thuis, dus ik kan niet uit eigen ervaring spreken.
Wel heb ik destijds van dantocat een emmertje gekregen waar ik random een glas water in moest gooien. Binnen enkele seconden kon ik er een bal uit trekken, zo snel was het geklonterd.
Yonker schreef:Waar bestel je online de korrels Lisette? Tofu toch? Denk dat ik t eens wil proberen! Wordt gek van alle korels overal vooral met een baby die bijna gaat kruipen
Sassy4barrel schreef:Lisette0 schreef:Ja daar had ik ook bijna die van tigerino besteld, maar was ineens niet op voorraad.
Die heb ik een keer besteld via zooplus in zo een aanbieding ( met babypoeder geur is die toch ? )