Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 21:44

L_iek schreef:
Ohhh, ik wil ook gaan shoppen voor mijn lootje, ik ben zo gevoelig voor al dat leuke hondenspul :')

Ik,ook… daarom koop ik alles 3x… 1x voor mn lootje…. 2x voor mijn meisjes :D

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 22:12

Ik heb helaas geen mailtje, kan je die nog eens sturen? :)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 22:18

Leslie is ook dol op ballen, alleen die overleven het vaak niet lang met die kaken van haar.
Ook is ze dol op voetballen of een volleybal.
Maar mischien heeft ze meer aan het basketbal omdat ze binnen een mi uut kapot zijn haha.

De enige speeltjes die het hier lang uithouden zijn die van Kong.

Ze krijgt hier graanvrij voer dus voer hoeft er niet in te zitten omdat ze erg gevoelig is.
Koelkes maakt niet super veel uit daar mag graag in zitten maar ze krijg voornamelijk graanloos.

O en ze kan geen RVS hebben.
Daar krijgt ze hotspots van.
Dus ze heeft plastic bakken.

Ik ben nog aan het zoeken naar een halsband met lijn in deze kleur blauw.
Dit is het kleurschema van mijn trimsalon.
Ik vind sommige zelfgemaakte ook echt lrachtig
Afbeelding

Jess_Ashlinn

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 22:41

Alvast lekker aan het rondneuzen :). Genoeg leuks al voor m’n lootje :D

WendyShet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 10:21

Ik heb ook het verlanglijstje ingevuld, puur voor ideeën. Degene die ons heeft mag vooral lekker zijn gang gaan. Finan is nog maar zo kort in Nederland, hij is echt overal blij mee. Voor zijn reis vanuit Bosnië naar hier, had hij nooit speelgoed of kluiven. Daarnaast kent hij dus ook heel veel smaken,snacks of kluiven nog niet dus ook alleen maar goed om dat te uit te proberen.

Ik heb al super leuke ideeën voor mijn lootje, zowel kwa cadeautjes als hints en verpakkingen :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 11:54

Ik heb alles ingevuld en mijn lootje getrokken, erg leuk!

Hier zijn juist de herkenbare gruwel snacks een no go, geen oren, kippenpoten dingen met haar erop. Ik word echt onwel bij het idee. Maar goed Kruimel eet zelfs komkommer dus die is overal blij mee.

Mijn vriend heeft ook 3 honden en het is toch bizar om te zien hoe honden zo verschillend kunnen zijn. Kruimel is altijd bezig met eten, is geobsedeerd door alles waarvan ze maar denkt dat het eetbaar is. Als ik Kruimen en Lowie meeneem het weekend, moet ik in zijn huis eerst alle kluiven en botten gaan zoeken en wegleggen want Kruimel verzamelt alles en niemand mag meer in de buurt komen. En dan zie je die drie honden echt denken whut? jij bent raar.....die zijn echt serieus chill.

Vroeger was Kruim ook wat chiller maar na de sterilisatie was dat gelijk over. Lowie geeft niet zo om eten, behalve als ie wat kan jatten. Dat blijft leuk.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 13:14

Ik kreeg een melding dat ik een vraag had :D

De omtrek van Leslie haar nek is 53cm

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 14:33

Ik heb mijn lijstje ook ingevuld met bij de hobbys een paar aandachtspuntjes :o Oren, neuzen en andere duidelijk herleidbare (stinkende) kluifdingen zijn hier echt een no-go!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 14:43

Het verlanglijstje vul ik na mijn vakantie even in, zal ook meer ideeën zijn in plaats van dat echt willen hebben :o

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 15:35

Yoshi & Peach zijn beide niet moeilijk. Snacks hebben wij eigenlijk altijd genoeg. Want ik geef nagenoeg geen supermarkt snacks. En krijgen ze geen producten met haar en kippenpoten. (En met kleine hondjes hebben wij al gauw genoeg, want wil de dames ook niet te zwaar hebben)

Wij staan verder echt open voor heel veel. Behalve ballen daar doen ze niks mee. Heb 1 bal van trixie die wij gebruiken bij het water maar daar heb ik er nog een voorraadje van liggen.
Dus wij laten ons graag verrassen

Fientj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 16:37

Lilly is mega makkelijk met de meeste snacks. Alleen die kleine harde belongsnoepjes lust ze echt niet. In de meeste gevallen vind ik het zelf gewoon niet zo fijn ruiken O:)

Mevrouw is wel pro in het ontleden van speelgoed. Als het een beetje kwaliteit heeft is het niet zo erg dan kan ik het zelf repareren. Al vele speeltjes hebben een 2de leven gekregen zonder poot, staart of oor.

Ik ben al rustig rond aan het kijken! Wil echt iets leuks kopen en we hebben nog tijd zat.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 16:47

Melle is met heel veel blij en vindt het al een feestje als hij een cadeautje krijgt. *\o/*

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 17:09

Ik heb zojuist het eerste kleinere/extra ding gekocht in een lokale winkel.
Die zou ik tzt sowieso uitgehaald hebben ergens, maar ik liep er toevallig tegenaan nu :j *\o/*

--

Hier zijn we wel wat gewend qua geurtjes met alle natuurlijk gedroogde snacks. Ook pens e.d. passeert hier de revue en kophuid met vacht of oren met vacht en vis e.d. dus dat maakt voor ons in ieder geval niet zoveel uit. Ik heb alles in luchtdichte bakken zitten :j

An zich is ze wel gek op vanalles van kleine snacks tot vlees strips, vis is ze normaliter ook gek op, luchtpijpen, nekken, kophuid (lang) met of zonder vacht, runder oren (varken producten voeren we niet), kalfshoefjes, buffel platen, bullepezen, slokdarm, longen, etc etc. Enige wat ik niet echt voer zijn hele poten van kippen, herten, wild zwijn etc etc. Of hele krabben of hele vissen (losse vis producten is ze wel weer gek op) bv. Dat is niet aan Arya besteed haha.

Voor de rest qua speeltjes e.d. heb ik al veel in m'n voorstel rondje verteld en ook nu in het verlanglijstje nog verteld met tops/flops. En @Santa, je kunt me altijd nog vragen mocht je nog meer willen weten ergens over uiteraard.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 20-09-22 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 17:16

Lilly is echt heel erg kieskeurig. Oren, kippenpoten etc blijft allemaal liggen. Ook van die samengeperste koekjes (die er graanachtig uit zien) heeft ze niet graag. De gewone koekjes of gedroogde kippenstrips of snacks zoals deze
https://www.zooplus.nl/shop/honden/kauw ... len/145906
Eet ze wel erg graag!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 17:25

Cinna is ook heel kieskeurig, maar Ronja is net een kliko… trap maar op haar tenen en haar mond gaat open :')

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 18:10

Bobbie lust ( zo goed als ) alles.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 18:23

En ik heb net misschien wel online item #2 al besteld :')
Moest toevallig toch nog zelf bij die specifieke shop dingen hebben dus maar gelijk al mee besteld.
Ik heb zo goed als zeker de rest van de inhoud van het pakket ook al uitgezocht, dus nu alleen een kwestie nog van bestellen en bedenken hoe we het gaan inpakken, welke hints etc etc.

--

Vandaag een 'Tonge out Tuesday' uit het archief hihi
Heerlijk spelend in het water van de Geul.
Quality time, tijd spenderen in de natuur en mooie omgevingen ontdekken...
Da's echt onze Happy Place <3 :j

Afbeelding

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 18:48

Zie nu dat ik een berichtje voor een verlanglijstje, maar heb daar al een lap tekst neergezet..weet iemand wat ik fout doe?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 18:50

Suusw schreef:
Zie nu dat ik een berichtje voor een verlanglijstje, maar heb daar al een lap tekst neergezet..weet iemand wat ik fout doe?

Die heb ik ook gekregen :Y)
En ben nu een verlanglijstje aan het maken, maar dat zijn meer ideeën...

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 18:56

Suusw schreef:

Hier precies hetzelfde! Heb het nu net gedriedubbelcheckt, maar hij staat er echt :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-22 18:57

All time favoriet hier zijn Markies, de originele, de namaak wordt niet gegeten. _O- Dat is ook het enige wat ze krijgen wat echt ronduit slecht is, iedere avond één voor het slapengaan, met dank aan onze Sheltie, die heeft dat erin laten sluipen! ~~}>

Wat betreft de lijstjes, lootjestrekken zeurde dat ik een herinnering moest sturen, dus ja, die is het schuld. :+

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:01

:+
Zag in de cadeauzoeker voornamelijk wat duurdere dingen dus ik denk ik omschrijf het gewoon, maar misschien is dat niet duidelijk terug te vinden...dus bij deze :D :

- zacht speelgoed, maar wel stevig (en liefst niet teveel kleine friemels eraan want die sloopt hij eraf)
- krakend speelgoed
- vlees strips

Floyd mag heel graag op dingen kauwen, dus dat is altijd welkom (liefst geen geperste botten). Verder is hij niet heel kieskeurig qua smaken oid.

Dit is vooral als richtlijn, zoals eerder al aangegeven. We hebben Floyd nog niet lang, dus ontdekken ook steeds meer dingen die hij leuk vindt, (vandaar ook nog deze toevoeging), maar leef je vooral uit *\o/*

En als flop, iets voor op/om z'n lijf. Hij heeft een kleine rugzak en houdt absoluut niet van polonaise aan z'n lijf, dus met bandana's e.d. maak je hem echt niet blij.

Edit: blijkbaar niet de enige dus, maar zo moet het goedkomen haha
Edit2: lees nu het bericht van Kim pas :+

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:12

Voor Freek zijn Secret Santa die de vraag stelde of ik mijn lijstje wilde invullen: als het goed is, is deze gisteren al ingevuld. Stuur nog even nieuw berichtje als je het nog niet kan zien. Dan post ik het hier!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:47

Kiimm_ schreef:
Het verlanglijstje vul ik na mijn vakantie even in, zal ook meer ideeën zijn in plaats van dat echt willen hebben :o

Ik kreeg anoniem de vraag of ik mijn verlanglijstje in wil vullen. Ik heb vanmiddag dit gepost :+ Mogelijk overheen gelezen dus bij deze nog eens. Als ik een momentje heb zal ik het doen en anders na mijn vakantie :o

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 19:59

Ik heb ook braaf het lijstje via de mail ingevuld, maar zie dat vooral als wat ideeën voor wat Melle leuk/lekker vindt. Ik ben zelf een enorm grote vossen-fan en Melle is een BoerenFOX, dus hij krijgt vaak vossenspeeltjes, maar met andere dingen is hij net zo blij. :') Ik was vooral leuk aan het klikken op dingen waarvan ik dacht “Dat lust hij wel”.