Secret Santa 2021 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:05

Ben nu al benieuwd naar jouw lootje Kim en die unboxing ervan haha

Seven, jaa leuk he die voorpret nu alleen al en het beginnen met samenstellen van het pakket haha.
Ik kan hier ook zo blij van worden, echt leuk hihi.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:11

Ik vind juist het struinen door winkels om leuke cadeautjes te vinden zo heerlijk <3 Online bestellen vind ik zonde, dan kan ik minder lang shoppen :')

Ik ben ook heel benieuwd naar jouw hints, Kim :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 22:01

Dat is ook heerlijk Annemiek
Dat mis ik nu ook wel maar hebt het veelal te druk :D

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 22:51

Is een plukje vacht van elk van mijn honden is dat een te lugubere hint ? :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-21 22:56

xLaraaj schreef:

Nee hoor! :')

Ik zou van de vacht die je eruit borstelt een extra hond maken in een fotolijstje. :')

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 23:13

oliebol net een dag te laat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 23:30

Ik stel mijn honden ook even uitgebreid voor. Ik heb een middenslag Kees teef van bijna 5 en een Duitse herder reu van 2,5 jaar. Lilly, de kees, heeft grootheidswaanzin. Bv een grote en kleine kauwstaaf werkt niet. Wat de herder heeft moet en zal zij ook hebben qua formaat.

Qua (kauw)speeltjes zijn ze helemaal niet kieskeurig, zolang het maar stevig is. Een knuffel is binnen enkele minuten vernield door de herder. Snoepjes krijgen ze ook nauwelijks tot niet ivm overgewicht van de teef.

Beiden zijn ze gek van kussens, dekens etc maar ook hier geld helaas dat het echt wel stevig moet zijn anders versnippert het binnen de kortste tijd.
Uiteraard, als er graag iets wordt gemaakt in de trend van kleine doosjes bv die ze echt kapot mogen maken waar een snoepje in zit verstopt, helemaal prima! Ik zou het enkel zonde vinden moest er geld worden neergelegd voor iets dat maar beperkt mee gaat :') Halsbanden en leibanden hebben wij genoeg. Wat fluoriserend spul zou wel weer leuk zijn, voornamelijk voor de herder. Voor de kees zijn wij al vrij goed voorzien.

Maar, om het eigenlijk heel makkelijk te maken: Je geeft gewoon wat je wilt. Alles is even welkom en daar gaan ze even hard van genieten.

Donja1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 09:31

Zo leuk, cadeautjes kopen kan beginnen. Ik heb de intratuin met vernieuwde hondenafdeling bijna tegen over mijn huis. }>
Ik kom altijd voor veel te veel geld aan honden speeltjes terug :')

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 09:35

Ik heb bij hobby's ook tops en flops erin gezet.

Nu al zin om te gaan winkelen *\%/*

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 12:06

KimD schreef:
xLaraaj schreef:

Nee hoor! :')

Ik zou van de vacht die je eruit borstelt een extra hond maken in een fotolijstje. :')

Ik heb dat vorig jaar als hint gegeven bij de normale secret Santa :j

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 12:14

Mijn lijstje is overigens echt maar een indicatie, we zijn blij met alles. Genoeg karakter verschillen in de honden dat ze wel met alles iets kunnen.

Edit: en tweedehands spullen mogen ook echt. Als jouw hond ergens nooit naar heeft omgekeken of er niets mee doet bijvoorbeeld, is het voor mij geen enkel probleem om dat te ontvangen. En een groot ding ipv allemaal kleine spullen is okk welkom. Ik vind het idee dat iemand aandacht eraan besteed al meer dan leuk.
Laatst bijgewerkt door StonedRomy op 09-11-21 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 12:27

Ik zit ook maar gewoon m'n lijstje vol te gooien ter indicatie, heb hier veel te veel lol mee _O-

Gisterenavond ook al uuuuren gezocht naar leuke cadeautjes voor m'n lootje :))

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 12:36

Mijn lijstje op die website is echt poep hoor, niet te veel naar kijken. Ik zal mijn tips/tops uit het aanmelden voor dit even vragen, dat was denk ik duidelijker haha.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 12:38

Hoe zit het eigenlijk met verzenden? En eventuele track & tracé versturen naar elkaar?

Want ik had aangegeven om het pakket te laten bezorgen bij een pick-up point maar volgens mij kan dat niet toch? Omdat je daarvoor online het label moet aanmaken en dan komen dus ook de gegevens op het label van de afzender.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 12:40

Dan zet je toch een andere naam neer, vul dan bij naam gewoon Secret Santa in hihi.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-21 12:42

Ik vul daar ook altijd een fictief adres in ja. Vorig jaar had ik het adres van de buren van mijn SS ingegeven als afzender. :+

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 13:37

Ik heb nu ook al veel lol met dingen uitzoeken en fantaseren! KimD ik lach nu al van jouw hints. En ik weet niet eens wat ze zijn :P

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 13:38

Ik maak geen verlanglijstje voor Morax. Tenzij diegene die Morax het graag wilt. Heb wat informatie neergezet bij hobbies& interesse. :D

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 13:43

Ik heb ook geen verlanglijstje gemaakt, vooral omdat Suki eigenlijk alles wel leuk vindt. :D

Ik heb vannacht gedroomd over het maken van hints, dus ik zit er helemaal in hoor _O-

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 13:54

Ik heb wel wat dingen aangevinkt, maar bij de hobby's staat waar I Bo echt niet mee laat spelen/eten.

Voor de rest gaat het me om de lol

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 14:51

Ik heb wel wat ingevuld op dat lijstje, maar niks aangevinkt - stonden vooral kaarsen bij leek het!
Heb al eerder mijn lijstje in het topic ingevuld. En dus twee adressen opgegeven, bij beide gaat het goed komen. Alleen ben ik pas met kerst in NL, dus dan is het iets langer wachten op een foto!

Worden er ook hint in het topic geplaatst? Of is het alleen bij het pakket zelf?
Bedenk me wel net dat hint in het topic plaatsen misschien lastig is ;)

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 17:41

Waarom zou ik een ander adres moeten invullen?
Als je het pakket aan de post aflever moeten ze mijn adres tog niet hebben? Of ben ik nu echt blond ? :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 17:43

Ik heb zo zo zo veel voorpret met het bedenken van hints momenteel..
Ik vind mezelf echt hilarisch. Ik weet niet of ik het uiteindelijk gebolwerkt krijg, dus grote kans dat ik het toch gewoon wat simpeler ga houden, maar mijn idee vind ik echt geniaal dus ik hoop dat ik er iets mee kan doen hihi. Denk dat m'n lootje het wel kan waarderen }:)

xLaraaj,
mensen die via een dhl punt het pakket ingeleverd willen hebben bv: dan moet de verzender van het pakket ook de gegevens allemaal invullen. Dus als de verzender graag thuisadres anoniem wilt houden is het bv handig een nep adres in te vullen.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 19:33

Nou dat was nog even spannend hier in huis!
Ik had online al wat dingetjes besteld voor mijn lootje, maar ook dingen voor eigen honden.

Mijn man maakt het pakket open en geeft al iets aan onze honden...!
Toen ik thuis kwam zei hij dat, gelukkig had hij wel iets gepakt wat ook echt voor eigen is, anders had hij gewoon de kadootjes weg gegeven _O-

Hij had echt geen idee

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 19:41

Hier was het ook spannend. Roos heeft gisterochtend een TIA gehad. Ze wordt in januari 15 dus dat maakt het extra spannend. Maar je bent een asbak of je bent het niet, dus ze is alweer aan de wandel. Ze had alweer een kauwstick gescoord bij de buurman (die zelf niet eens honden heeft haha). Wel loopt ze nog best stroef en is ze ook heel moe en wat duf.

Maar het was wel even heel spannend en nu nog. Het kan natuurlijk zo zijn dat dit weer terugkomt. Ze is al oud natuurlijk.

Roos met haar stick, na een tia moet je natuurlijk alles uit je ziekte halen. Beetje zielig doen voor een snack. Er zijn zeker 3 buren waar ze regelmatig wat krijgt als ze haar zien. :))
Afbeelding
Afbeelding