Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cinniz123 schreef:Ik wilde de jumppa pomppa bestellen voor mn aht maar zie dat je niet mag retouren als hij besteld moet worden en de maat 31 is nergens op voorraad dus ga de gok maar niet wagen.
cinniz123 schreef:Ow beter!
Ga even kijken of ik de site kan vinden dat ik rechtstreeks kan bestellen.
xSCWx schreef:cinniz123 schreef:Ow beter!
Ga even kijken of ik de site kan vinden dat ik rechtstreeks kan bestellen.
https://pomppa.fi/en/
Hannanas schreef:Wat is te kort? Officieel moet het jasje stoppen voor het begin van de staartwortel om drukpijn te voorkomen.
Anna79 schreef:Wellicht kan een goede kleermaker het jasje voor je te pas maken? Ik heb ook net een soort singelbontje voor het tuigje van mijn poedel laten maken. Hond mee, tuigje mee, uitgelegd wat ik wou en perfect op maat gemaakt!
KarmaChansy schreef:das jammer, van sommige jassen hebben ze bv 35S 35M en 35L bij de parka dus niet?
cinniz123 schreef:Anna79 schreef:Wellicht kan een goede kleermaker het jasje voor je te pas maken? Ik heb ook net een soort singelbontje voor het tuigje van mijn poedel laten maken. Hond mee, tuigje mee, uitgelegd wat ik wou en perfect op maat gemaakt!
Ik heb helaas nog niemand gevonden die dat goed kan.
Ik ben gewoon echt een zeikerd als het om me honden gaat![]()
Heb al 5 keer een jas op maat laten maken maar is het gewoon allemaal net niet.
VillaNeusjes schreef:Waar woon je? Als ik vragen mag? En je bent absoluut geen zeikerd. Je wilt gewoon een goed passende jas. 1 van de jassen was te lang toch? Wat als je die nou laat inkorten? Als ie verder prima zit?
Ik moet de elastiekjes gaan verzetten maar gebruik eerlijk gezegd de elastieken bijna nooit. Bij Aedan gaat z'n haar er omheen zitten. En Fiet vind 't irritant.
cinniz123 schreef:VillaNeusjes schreef:Waar woon je? Als ik vragen mag? En je bent absoluut geen zeikerd. Je wilt gewoon een goed passende jas. 1 van de jassen was te lang toch? Wat als je die nou laat inkorten? Als ie verder prima zit?
Ik moet de elastiekjes gaan verzetten maar gebruik eerlijk gezegd de elastieken bijna nooit. Bij Aedan gaat z'n haar er omheen zitten. En Fiet vind 't irritant.
Rotterdam.
Maar je kan de jassen ‘korter’ maken dmv elastiek maar het gaat er wijder van staan zeg maar.
Ik gebruik liever de elastiekjes ook niet omdat ze het meestal niet fijn vind maar als hij zo af gaat staan moet het wel.
En indd wat Eowyn zegt ze zijn aardig prijzig om nog te laten verstellen.