Hopelijk kan ze snel naar de opvang!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Ja helemaal geen zwelling meer en temperatuur blijft laag!![]()
![]()
Hopelijk kan ze snel naar de opvang!
meggiemeg schreef:Vraag aan de dierenarts of ze onderhuids willen hechten, het is meer werk voor ze dus doen ze dat vaak niet uit zichzelf maar vaak is dan een kap/rompertje niet nodig omdat ze dan niet bij de hechtingen kunnen komen. Wij deden het in de praktijk wel standaard.
Amandavd schreef:kiwiwitje schreef:Nu duimen dat de ontsteking weg blijft!
Hopelijk is t korstje er snel af.
Ik duim ook voor Boellie!
Manadis, dit was toch een vrije jonge dierenarts nog maar er zat wel maar een hechting aan de buitenkant.
kiwiwitje schreef:Hier goed hoor!hij is zn eigenwijze zelf. Vandaag laatste dag medicatie. ben benieuwd.
Komt wel goed hoor met dat wondje.
Ual, die is fanatiek..
Amandavd schreef:Ik zal er eens voor kijken. Een stukje is er af gekomen omdat ik eraan heb gezeten. Dus huid daaronder was wel gaaf maar iets rood.
Hoe gaat het met Boellie?
@Ual,hoe gaat het met haar?
kiwiwitje schreef:Nee t is gewoon afwachten of t nu zo blijft na de kuur. Anders gaan we naar de tandheelkundige om te kijken wat zij er van vind.
ik heb ook een korstjes tic
ual_95 schreef:Ik vind het er mooi uit zien hoor!
Het is wel indrukwekkend hoe snel die beestjes er bovenop komen. Ben zelf begin dit jaar laporascopisch geopereerd aan mijn blindedarm, en heb daar toch echt nog lang last (napijn) van gehad. Moest er in ieder geval niet aan denken om een bank op/af te springen.