Ooh wat een leuke reacties allemaal! Dat had ik niet gedacht
Dus maar gewoon door posten? We gaan morgen heerlijk op vakantie!
Vandaag is ze weer mee geweest naar stal. Dat was best gek en spannend maar ze is goed 'te corrigeren' en 'af te leiden'. Lastig uitleggen. Mijn kast blijft wel haar favoriete stabiele plek. Ik heb niets bijzonders met mijn pony gedaan dan even gecontroleerd en weer in de paddock gezet. Was voor Mera even genoeg, pony staat toch al maanden stil (dankzij mijn lappenmand) dus het was prima zo. Ze is ook nog niet zover dat ik haar even ergens kan neerleggen, wil niet dat ze ergens weg rent.

Op gepaste afstand is het prima.
Ja pony begint wat dikkig te worden, is spierloos, en zit onder de modder.
Daarna in de Intratuin beland maar daar waren we ook weer heel snel weg want dat was echt gigantisch druk en ik wilde gewoon even langs 'de dierenwereld' maar niet eens aan begonnen en regelrecht terug naar de uitgang.
Vuurwerk is hier ook niet zo spannend. Gisteravond lagen we allemaal op bed en toen hoorde ik flink vuurwerk. Via de webcam even gekeken maar onze Diva lag heerlijk languit op haar luxe kussen
Ging een keertje verliggen want stel je voor dat het 2cm verder beter ligt, maar geen gehoor voor het vuurwerk. Hoop dat dit zo voort blijft zetten!

Een blije Mera die tevreden op haar kluifje lag te kluiven toen we weer thuis waren