black_kelpie schreef:Manda schreef:Wij hebben 2 maine coons en 4 kattenbakken verspreid door het huis, maar de zakken grit die ik koop zijn ongeveer 15 euro per stuk en dacht dat dat een gemiddelde prijs is en heb er zeker twee per maand minimaal nodig, hoe komt het dat ik kennelijk zo duur uit ben vergeleken met jullie? Ben benieuwd wel grit en waar jullie dat dan kopen...
Ik gebruik ook cats best eco plus, daar is super fijn spul, ruikt lekker naar hout (en blijft dat ook doen!) en het klontert.
En het beste is nog dat het gewoon op de composthoop of in de groene bak kan (ik heb een aparte composthoop voor de dieren).
Ik heb ook 2 main coons, 1 hele grote kattenbak.
Ik bestel bij bitiba en was voor de grootste zak van 60l, 34 euro kwijt. Ik bestel wel in groot verpakking overigens, scheelt verzendkosten.
December was ongeveer 75 euro voor de 2 honden, 3 kippen en 2 geiten qua voer. 180 euro da kosten voor de kat.
November was ongeveer 150 voor de 2 katten en 2 honden (formaat herder). K was nog op zoek naar goedkoper voer voor de honden, dat heb ik nu gevonden.
Helaas dus wel nier problemen dus de volgende bestelling kattenvoer gaat nog wat prijziger worden.