Ze waren toch wel erg blij toen we weer thuis waren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bubblewrap schreef:Drinken en eten ze al?
Brokjes eventueel wat weken.
Zoja, dan redden ze zich wel.
Wel balen dat ze nog maar 6 weken zijn, terwijl 8 werd gezegd... Not done van de fokker.
Succes met de twee hummeltjes!
Edit: wat een leuke koppies!
rien10 schreef:Volkomen off topic, maar ik moet wel een beetje lachen om je topic titel.
Ja, het zijn kittens. Geen veulens of biggen.
"Vermoedelijk kittens...... "
In plaats van "Kittens vermoedelijk te vroeg weg bij moeder."
Veel plezier met de boefjes. Lekker aansterken en groeien. Daarna lekker stoeien.
Daphara schreef:De kittens zijn al 9 weken geweest! Nu melk geven maakt de darmen alleen maar overstuur, dus nee, ik zou zeker niet ineens melk bij gaan geven. Gewoon onbeperkt brok, 2x daags natvoer en stromend water.
x_Nadia schreef:Daphara schreef:De kittens zijn al 9 weken geweest! Nu melk geven maakt de darmen alleen maar overstuur, dus nee, ik zou zeker niet ineens melk bij gaan geven. Gewoon onbeperkt brok, 2x daags natvoer en stromend water.
Ik zie ool net pas dat het topic vsn vorige maand was
Dus mijn reactie kan je weg denken
Lindsey_99 schreef:Maartje1990 schreef:Nja de voerkennis van dierenartsen is beperkt
Amen. En niet alleen wat katten betreft. Het is geen onwil maar het zit zeer beperkt inbegrepen in de studie.
Tooske schreef:Nou ik heb ook cavia's en daar klopt zeker wel van dat ze daar amper wat over krijgen hoor. Van meerdere dierenartsen zelf gehoord.