Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:02

se7entje schreef:
Ja, maar gewoon met de riem, halsband hoog dat je meer controle over het hoofd hebt en dan een rukte opzij en weer los, of het bekende shhht van Cecar

Ongelooflijk dat mensen dat doen!! Weet je wat je hoog in de nek allemaal voor schade aan kan richten? Hoog in de nek daar begint alles wat van en naar de hersenen gaat... heel de prikkel overdracht tussen het hele lijf en de hersenen kun je zo ontregelen... je snapt wel hoe gevoelig dat gebied is bij een hond.....

SweetVanille

Re: Ervaringen met Life Coach Leidy ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:11

Bijtincident is waar... Ook is er een hele Facebookgroep opgericht om haar te stoppen. Er komen steeds meer filmpjes boven water, haar "manier" is de hond de halsband HEEL strak net achter de oren vast te doen, strak en hoog vast te houden, op hoog tempo te gaan lopen totdat de hond uitgeput is, doet de hond tussendoor niet braaf genoeg, krijgt hij een ruk. Och en kijk eens hoe braaf hij daarna is...

https://www.facebook.com/groups/277619396037776/

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 12:17

Bijzonder, ik liep juist te snel en onrustig en moest langzamer lopen en meer ontspannen.

Mooie verhalen zeg :)
Ik praat niets goed hoor, maar bij onzin wil ik graag uit eigen ervaring laten weten hoe het wel ging.

Naar het artikel rondom het bijtincident ben ik ook wel benieuwd. Of heeft die persoon van de ontmaskerd pagina dat geplaatst?

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:17

Ik heb de foto's inderdaad ook gezien. Best heftig, iemand die een voorbeeld functie wilt hebben en zelf al 2 incidenten heeft gehad

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:25

Ik kan op google niks vinden over dat bijtincident. Dus kom of met een link of ik ga weer temmen op deze onzin berichten.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:26

Jeetje wat heb jij een vijandige houding zeg.

Hierboven staat een link en daarnaast is er in de groep bekend gemaakt die tegen leidy is. Alsof iemand dit gaat verzinnen en foto's bij gaat plaatsen. :')

Plus deze link : https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3274075756

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:29

briitje schreef:
Jeetje wat heb jij een vijandige houding zeg.

Hierboven staat een link en daarnaast is er in de groep bekend gemaakt die tegen leidy is. Alsof iemand dit gaat verzinnen en foto's bij gaat plaatsen. :')

Plus deze link : https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3274075756

Ik heb inderdaad een vijandige houding omdat ik er dood ziek van wordt dat mensen van alles roepen maar constant niet met iets concreets komen, alleen maar om iemand af te zeiken. Bedankt voor de link, die ga ik eens bekijken.

EDIT: Ik heb die link eens bekeken. Is uiteraard een bericht van die minkukel die geen leven heeft en daarom maar op facebook pagina een hetze gaat lopen veroorzaken. Er staan niet eens duidelijke foto's bij van het bijtincident en zou zogenaamd door buurtbewoners gemeld zijn.

Is er aangifte gedaan bij politie? Dat wordt niet verteld. Mijn god mensen, dit neem je toch niet serieus of wel?
Laatst bijgewerkt door Amandavd op 12-07-17 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:31

Ach ookal heb je nu een link, zal het ook vast wel weer niet goed zijn. -O-

Je mag het afdekken vinden. Dit mens is gewoon ongeschikt voor het beroep wat ze uitoefend. Kunnen we lang of kort over discussiëren

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:34

Nee want het hele bericht is zo vaag mogelijk en er staan niet eens duidelijke foto's bij.

Of zij ongeschikt is kun je helemaal niet bepalen zonder ervaringen uit eigen hand, maar laat je vooral leiden door dit soort pagina's.

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:38

Ik word ziek van mensen die zeggen honden weer in balans te krijgen in 90 minuten, hiervoor heeeeeel veel geld vragen en dan zelf totaal niet in balans zijn...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:40

Ninette schreef:
Ik word ziek van mensen die zeggen honden weer in balans te krijgen in 90 minuten, hiervoor heeeeeel veel geld vragen en dan zelf totaal niet in balans zijn...

En waar baseer je dat op? Op een sensatie belust bericht dat geschreven is door iemand die een persoonlijke vete of hetze heeft tegen iemand.

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:41

Nou volgens mij doe jij nu hetzelfde....

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:45

Ninette schreef:
Nou volgens mij doe jij nu hetzelfde....

Wat doe ik hetzelfde? Dat ik dat bericht niet voor waar aanneem omdat er geen bewijs voor is?

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:46

Knap dat jij denkt dat ik me laat leiden door zulk soort pagina's. Waarom zou ik een eerste hand ervaring willen als ik haar manier van trainen totaal verkeerd vind en dus niet bij ons vind passen? daarnaast liegt ze ook over haar methode. Ik laat me hond daardoor niet verder door verzieken. Nee dankje ik pas ;)

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:49

Een hetze voeren tegen iedereen die ook maar iets negatiefs zegt over leidy... Feit is gewoon dat er veel negatieve ervaringen zijn met haar, feit is dat ze graag in de picture wil staan en dan vooral ikke, ikke ikke... Feit is dat ze onstabiel verleden heeft, feit is dat ze gigantisch veel geld vraagt voor haar sessies...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:53

Ninette schreef:
Een hetze voeren tegen iedereen die ook maar iets negatiefs zegt over leidy... Feit is gewoon dat er veel negatieve ervaringen zijn met haar, feit is dat ze graag in de picture wil staan en dan vooral ikke, ikke ikke... Feit is dat ze onstabiel verleden heeft, feit is dat ze gigantisch veel geld vraagt voor haar sessies...

Ik voer geen hetze tegen mensen die negatief zijn over haar zolang het ergens op gebaseerd is en het er niet omdraait om iemand zwart te maken. Er zat hier iemand die wel een negatieve ervaring heeft en dat ook uitspreekt zonder Leidy proberen te pakken op dingen zoals met honden op een flat leven of een facebookpagina die sensatie beluste berichten post. Daar heb ik respect voor, dat ze haar mening op een normale manier kan uiten zonder de heisa erom heen die er niks mee te maken heeft.

Een onstabiel verleden zegt helemaal niks en heeft ook helemaal niks te maken met wie zij is als persoon. Hoeveel geld ze vraagt mag ze ook lekker zelf weten, er zijn zoveel gedragstherapeuten die dezelfde prijzen hanteren. Dat je een mening hebt over hoe zij zich presenteert of trainingsmethodes is prima, maar hoe je die uit kun je op verschillende manieren doen en daar gaat het fout bij jou en een paar anderen.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 16:42

Verschil is alleen dat diezelfde mensen wel geleerd hebben voor het geen wat ze doen. En je bij haar gewoon veel kennis mist, waaronder het gedrag lezen of bepaalde training methodes. Prijs kwaliteit staat dus niet echt in verhouding.

En heb al vaak zat geuit waarom ik haar geen goede coach vind. Los van de linkjes;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 16:53

briitje schreef:
Verschil is alleen dat diezelfde mensen wel geleerd hebben voor het geen wat ze doen. En je bij haar gewoon veel kennis mist, waaronder het gedrag lezen of bepaalde training methodes. Prijs kwaliteit staat dus niet echt in verhouding.

En heb al vaak zat geuit waarom ik haar geen goede coach vind. Los van de linkjes;)

Dat jij dat vind is nu wel duidelijk.
Het papiertje zegt alleen niks ;) echt niet.
Jarenlange ervaring m.i wel.

Maar ik vraag me af waarom je je zo heftig blijft herhalen?
Er zijn mensen met ervaringen met Leidy en volgens mij had jij die niet?

Ik denk dat het het beste is om deze mensen gewoon te laten spreken of dat nou positief of negatief is, want ik vind dit of dat aan de hand van bewerkte filmpjes zegt niet zoveel ;)

En voor wat betreft het verleden van Leidy er wordt gedaan alsof ze zware psygische problemen heeft gehad. Ze heeft het zelf openbaar gemaakt waarom ze dat zo vaak naar voor haalt weet ik niet maar Annorexia daar hebben best veel mensen mee te maken gehad. Ik heb er wel respect voor dat ze er sterk uit is gekomen. Ik vind het echt een beetje ziek om iemand daarop te pakken. En dat te gebruiken. Het zegt ook helemaal niets over hoe ze nu is of over hoe ze met honden omgaat,

Ik zie graag ervaringen van mensen zowel negatief als positief en dacht met de Facebook pagina daar een beetje beeld in te krijgen maar die is alleen opgericht puur om haar zwart te maken. Bedenk dat je iemand echt kapot kan maken op het internet. Met alles wat je schrijft. En als je puur en alleen berichten gelezen hebt en dus zelf niets met haar te maken hebt gehad zou je dat nog eens kunnen bedenken.

Voor wat betreft een tv en modellen carrière gun ik haar alles, ze is mooi en ze heeft uitstraling, wat betreft honden kan ze nog het e.a leren, maar eerlijk is eerlijk iedereen begint ergens. En zij heeft succes. En door dat succes krijgen bepaalde onderwerpen aandacht zoals de honden in snikhete auto. Of honden van hr rassen. Haar manier is niet altijd goed. Maar de aandacht voor die onderwerpen vind ik wel goed ;)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 20:58

Er is weer een nieuwe FB pagina aangemaakt, 'ervaringen life coach leidy'. Deze is openbaar. Waxmeltsenzo, daar zijn screenshots geplaats van berichten die jij hier gepost hebt.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:42

Nynke1 schreef:
Er is weer een nieuwe FB pagina aangemaakt, 'ervaringen life coach leidy'. Deze is openbaar. Waxmeltsenzo, daar zijn screenshots geplaats van berichten die jij hier gepost hebt.

Wat erg. Ik heb gevraagd of ze ze willen verwijderen.

Kan dat zomaar trouwens berichten knippen en plakken op een Facebook pagina?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:52

Alles kan, maar netjes is het niet. Maar ook deze pagina is zeer vaag :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 09:06

Idd. Maar dat vraag je toch of je het mag gebruiken, in het bericht laat ik nog weten dat ik het bericht niet de ronde wil laten doen. Heb ook gevraagt of ze het willen verwijderen. Screenshots van mensen die dat met hun gedeeld hebben vind ik anders maar van een forum iets knippen en plaatsen is niet ok.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 10:07

De hele link word nu gedeeld. Tsjaa nadeel van internet he. Maar netjes is het niet nee

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 11:32

Met de link worden tenminste ook nog de positieve verhalen gedeeld.
Want de enigste die een negatiever persoonlijke ervaring heeft ben tot nu toe ik.
In dit toppic dus wat het voor de pagina doet in positieve zin snap ik niet ;)
Maar hier worden tenminste ook positieve ervaringen gedeeld en de klopjacht willen de modjes hier ook niet, dus met een link heb ik persoonlijk minder moeite. Netjes nee. Maar berichten knippen en gebruiken voor eigen gewin vind ik iets anders ;) Maar ik ben al geen voorstander van dat soort pagina's en zwart maken om het zwart maken ;) heb je een negatieve of positie ervaring vertel het rustig en de behoefde voor zo,n pagina snap ik ook omdat z het zelf dus verwijderd. Maar hou het zelf als beheerder netjes ;)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 18:59

Daar heb je gelijk in

voor de mensen die wel lid zijn. Lees ik toch een schokkende ervaring van een persoon die bij leidy is geweest. Snap niet dat er zo een verschil in verhalen is