Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
speurneusc schreef:bij dierenasiel waar ik kitten voor opving die hanteerde als regel na enting/chip ontwormen als ze minimaal 750 gram wegen, dan zijn ze het 'veiligst' om van moeders(in ons geval dan opvangmoeders) herplaatste mogen worden
gaby12 schreef:speurneusc schreef:bij dierenasiel waar ik kitten voor opving die hanteerde als regel na enting/chip ontwormen als ze minimaal 750 gram wegen, dan zijn ze het 'veiligst' om van moeders(in ons geval dan opvangmoeders) herplaatste mogen worden
De regel is hier dat de DA niet onder de 1kg ent.
Het beste laatje de kittens tot 12/13 weken bij hun moeder.
Magrathea kittens blijven drinken zolang de moederpoes het goed vind en dat is bij mij al 2 keer tot minstens 15 weken zo geweest al is het natuurlijk maar een paar keer op een dag een slokje.
De jongste is hier nu ruim 6 maanden en die neet nog wel eens een slokje bij mama al zal daar denk ik niets meer uitkomen
ClaudiaHS schreef:Hmm toch raar.
Wij hebben al vanaf ik mij kan herinneren katten en altijd vanaf kitten af aan.(8wk)
Heb nog nooit een kat met gedragsproblemen gehad
Ook de 3 rood witte die ik hier heb, heb ik vanaf 8wk. Zijn 3 zusjes
Resistance schreef:ClaudiaHS schreef:Hmm toch raar.
Wij hebben al vanaf ik mij kan herinneren katten en altijd vanaf kitten af aan.(8wk)
Heb nog nooit een kat met gedragsproblemen gehad
Ook de 3 rood witte die ik hier heb, heb ik vanaf 8wk. Zijn 3 zusjes
Toch pas met 12 weken. Verder heb je er geen last van, dus dat is het probleem ook niet, lijkt mij.