Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Zo, week 2. Artsen zijn nog tevreden, hoewel zijn witte bloedlichaampjes heel snel dalen. Hopelijk kunnen we voorlopig de chemo nog wekelijks blijven geven maar na de eerste kuur begon de ondergrens al te naderen en dan willen ze vanaf volgende week de dosis nog gaan verhogen eigenlijk.
Hij gedraagt zich goed, ondanks dat zijn aderen echt niet mee willen werken bij het aanprikken. Gisteren 2 poten lek geprikt voor ze het buisje in de ader hadden zitten. Maar hij houdt zich zo kranig.
Hij was zo lief dat een eerstejaars wel durfde om bloed af te nemen bij hem. Ze vond het heel eng want tot nu toe mislukte het steeds maar bij Sens lukte het haar de tweede keer dus ze was zo trots en opgelucht. Na de eerste poging wilde ze het eigenlijk overgeven aan een ouderejaars maar ik kon haar overtuigen het nogmaals te proberen en toen had ze hem. fijn dat hij zo'n studente dan wat extra steun kan geven en dat zo een dierenarts in de dop weer wat progressie kan maken dankzij mijn stoere kerel![]()
Nog wel een leuke, ze maakten zich in eerste instantie wel erg veel zorgen want zoveel haaruitval bij chemo hadden ze nog nooit gezien. Ik schoot in een stuip van hun blik toen ik vertelde dat dit gewoon de normale uitval is bij een akita in de ruivolgens mij geloofde ze me eerst niet
![]()
[ [url=m/yqNErS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stoere panterprint
secricible schreef:Kentaro, er is niks meer dus ze kunnen ook niks onderzoeken. Kuur is ook volledig preventief, kans bestaat dat hij al volledig schoon is. Maar er kunnen nig rondzwevende cellen zijn die we dan nu vernielen hopelijk. Houden wel voorlopige follow up, dus nierfunctie 2x pj checken en als we willen kunnen ze regelmatige echos ed maken om uitzaaiingen te vinden. De vraag is waarom we dat zouden willen weten, we kunnen straks niet meer doen dan we hebben gedaan.