Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
secricible schreef:Misschien kom ik uit een gekke buurt maar ik ken niemand die zijn kinderen op straat dropt en dan geen idee heeft waar ze zijn. En ook geen kinderen wiens ouders het goed vinden als de kinderen in mijn tuin schijten, mijn honden opjagen door voor mijj voorruit te gaan zitten...
Als er kinderen zijnbij wie dat wel gebeurt kan ik me helemaal vinden in die vergelijking tussen katteb en kinderen...
secricible schreef:Misschien kom ik uit een gekke buurt maar ik ken niemand die zijn kinderen op straat dropt en dan geen idee heeft waar ze zijn. En ook geen kinderen wiens ouders het goed vinden als de kinderen in mijn tuin schijten, mijn honden opjagen door voor mijj voorruit te gaan zitten...
Als er kinderen zijnbij wie dat wel gebeurt kan ik me helemaal vinden in die vergelijking tussen katteb en kinderen...
lieveli schreef:Hoi Maartje, het lijkt me stug dat alle ruiters uit Heiloo uitzondering op de regel zijn. Daarnaast moet je bij ons het fietspad oversteken om in het park op het ruiterpad te komen.
secricible schreef:De vreemde redenaties verbazen me echt.... omdat er paardeneigenaren zijn die zich onfatsoenlijk gedragen door de paardenstront te laten liggen rechtvaardigt dat dat jou kat in mijn tuin schijt en daar zorgt dat ik ziektes kan krijgen? Gaat die redenatie ook op andere fronten op? Omdat er mensen zijn die tegen de regels in huizen open breken mag ik jou fiets meenemen? Of andersom: omdat jou kat in mijn tuin schijt mag mijn paardenpoep ook wel blijven liggen?
fransje23 schreef:lieveli schreef:Hoi Maartje, het lijkt me stug dat alle ruiters uit Heiloo uitzondering op de regel zijn. Daarnaast moet je bij ons het fietspad oversteken om in het park op het ruiterpad te komen.
Kom jij in een ander Heiloo dan ik want ik zie toch regelmatig paardenpoep liggen op fietspaden en trottoirs.
Maartje1990 schreef:Je leest duidelijk niet goed. Ik zeg dat ik het hypocriet vind dat ruiters wiens paarden (of die waar ze op rijden) op de openbare weg (kunnen) schijten die dat niet zullen opruimen (de meeste ruiters dan) maar dan wél zeggen niet gediend te zijn van kattenstront. Ik vind dat gewoon hypocriet.
Maartje1990 schreef:secricible schreef:De vreemde redenaties verbazen me echt.... omdat er paardeneigenaren zijn die zich onfatsoenlijk gedragen door de paardenstront te laten liggen rechtvaardigt dat dat jou kat in mijn tuin schijt en daar zorgt dat ik ziektes kan krijgen? Gaat die redenatie ook op andere fronten op? Omdat er mensen zijn die tegen de regels in huizen open breken mag ik jou fiets meenemen? Of andersom: omdat jou kat in mijn tuin schijt mag mijn paardenpoep ook wel blijven liggen?
Je leest duidelijk niet goed. Ik zeg dat ik het hypocriet vind dat ruiters wiens paarden (of die waar ze op rijden) op de openbare weg (kunnen) schijten die dat niet zullen opruimen (de meeste ruiters dan) maar dan wél zeggen niet gediend te zijn van kattenstront. Ik vind dat gewoon hypocriet.
Maartje1990 schreef:secricible schreef:De vreemde redenaties verbazen me echt.... omdat er paardeneigenaren zijn die zich onfatsoenlijk gedragen door de paardenstront te laten liggen rechtvaardigt dat dat jou kat in mijn tuin schijt en daar zorgt dat ik ziektes kan krijgen? Gaat die redenatie ook op andere fronten op? Omdat er mensen zijn die tegen de regels in huizen open breken mag ik jou fiets meenemen? Of andersom: omdat jou kat in mijn tuin schijt mag mijn paardenpoep ook wel blijven liggen?
Je leest duidelijk niet goed. Ik zeg dat ik het hypocriet vind dat ruiters wiens paarden (of die waar ze op rijden) op de openbare weg (kunnen) schijten die dat niet zullen opruimen (de meeste ruiters dan) maar dan wél zeggen niet gediend te zijn van kattenstront. Ik vind dat gewoon hypocriet.