Azara71 schreef:Jeetje wat heftig zo ineens uit het niets !
Hoe is het nu met je arm en hand dan ?
Het eerste wat ik dacht was ook, ben je zwanger ? Maar zie al dat dat niet zo is.
Als uit zijn onderzoeken blijkt dat hij niks heeft zou ik toch ook eens jezelf laten onderzoeken .. Je weet maar nooit.
Veel sterkte in ieder geval ! Als het een van onze honden zou overkomen zou ik ook eerst een muilkorf kopen en niet meteen in laten slapen.
WAAROM zou een hond zijn bazin gaan aanvallen wanneer die zwanger is? Kan iemand me dat vertellen,want dat had ik echt nog nooit gehoord. Wel dat honden de baby gaan aanvallen als die geboren is,uit een soort jaloezie. Een reden waarom heel wat honden dus in een asiel belanden.Een vriendin van me had 3 honden waar ze gek op was Een bullterrier en 2 windhonden, en om dat te voorkomen heeft ze tijdens haar thuisbevalling die honden op het bed laten liggen,Tot groot afgrijzen van de vroedvrouw! Maar ze bereikte ermee dat de honden haar baby van het begin af aan geaccepteerd hebben. Overigens waren alle honden teven,dat zal het wel gemakkelijker gemaakt hebben.En ze hadden alle 3 een lief karakter.