Peelie schreef:Mijn moeder is toen der tijd juist heel fanatiek bezig geweest met het uitzoeken van stambomen ed. Uiteindelijk bij Kuang terecht gekomen. Mijn moeder wilde graag een reu die ze mee zou kunnen nemen naar shows en laten keuren als dekreu.
Kuang is ook de enige die ziek is van het hele nest. Echter is hij, ondanks dat wel al 9 en speelt dagelijks met onze teef Laika van 6 (bijna 7 wat je haar echt niet zou geven).
Op zijn huid na is hij verder gezond. Dat is het meest frustrerende van alles nog.
Jeetje wat een pech zeg!!
Uitgerekend jullie pupje...
Eponine: hoe was de wandeling? ?
Hier gister Zoran meegenomen naar stal...dat ging helaas niet zonder slag of stoot...
Onze shetlander ruintje vind het altijd nodig om nieuwe honden te pesten (of ff laten zien dat ie klein is maar geen mietje ofzo
)
Dus zo ook bij die kleine...nou zat ik er al onwijs op te letten natuurlijk maar net op het moment dat ik ff met mn dochtertje bezig was gebeurde het.
Die pony "krabte" met zn voorbeen op/tegen Zoran, en hij begon te gillen (de aansteller!) Pony lichtelijk in paniek daardoor (ik ook!!)
Naja uiteindelijk was er niks aan de hand, maar wat een gegil zeg...heb nog nooit een hond/pup zó horen gillen om niks...echt 30 seconden dacht ik dat ie doodging ofzo!
En toen was het ineens over...
Maar goed, was niet echt een geweldige ervaring dus..ben natuurlijk wel nog ff gebleven daar om "goed" af te sluiten.
Onze pony was ook wel geschrokken ervan want hij kwam daarna bij ons staan om lief te snuffelen aan Zoran en deed daarna super rustig..ook dat ik Zoran vasthield en op zn rug liet zitten totdat ze bijna in slaap vielen..
Daarna hebben we nog ff in het land gezeten. Dat vond ie nog wel eng natuurlijk.
Daarna ff uit de wei gegaan om ff wat anders te doen en toen weer terug de wei in, hij liep niet mee naar binnen maar bleef bij het hek zitten..
Dus afwachten hoe het morgen of woensdag zal gaan...ik zal het bezoekje in elk geval kort en leuk houden!
Was gister ook de bedoeling maar pony had een grote schaafwond dus dat móest echt behandeld worden.
Hier kwam de pony juist weer lief en leuk doen na dat hele gedoe..