De meeste hamsters geven dat zelf prima aan. Mijn rusje gaf ook na 1 dag al aan van ''Heujj hallo ik wil eruit!'' Dus die heb ik ook vanaf het begin af aan opgepakt. Goed kijken naar wat de hamster zelf aangeeft, dan komt het wel goed.
Faye is heel nieuwschierig en zodra ze ook maar iets hoort komt ze haar huisje uit om te kijken wat er gaande is. Ze laat dan heel goed merken of ze wel of geen zin in mij heeft
Splut
Geplaatst: 09-10-15 09:55
.
Laatst bijgewerkt door Splut op 07-07-22 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Het gaat goed met Faye ! Ze is alleen gister ontsnapt
Ik pakte haar vast en ging mer haar op bed liggen en toen bedacht ineens dat ze wou rennen dus keihard en vandoor, toen viel ze achter mijn bed en kreeg haar dus nooit meer te pakken, want zo erg is nou ook nog niet aan mij gewend. Na een kwartiertje kwam ze onder het bed weg en kroop in een hoekje achter een verhuis doos en daar kon ik d'r gelukkig pakken
Splut
Geplaatst: 09-10-15 11:43
.
Laatst bijgewerkt door Splut op 07-07-22 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Even een update, inmiddels is Faye erg gegroeid en voelt zich zeker thuis! Ze is erg aan het onderzoeken en knaagt ook zo nu en dan aan mijn hand, maar als ik even beweeg weet ze dat mijn hand niet eetbaar is. Verder doet ze het gewoon super goed!