Petpa schreef:Ragdollcat schreef:En dan nog iets, het maakt ook denk ik een hoop verschil:
Tevoren ff vragen ipv pas na 4 dagen en huis vol met stront en pies en die dochter was ervan op de hoogte en kwam er elke dag maar ff doorgeven en of vragen ho maar.
Moet de buren dan gaan puinruimen, in die stank en vol met poep? nee toch, ik vind van niet.
De dochter had dat moeten doen en regelen, de buurvrouw wordt prima verzorgd in het ziekenhuis, dus de dieren gaat dan ff voor, zeker als het in een onacceptabel situatie zit, je kan niet een hele dag handjes vasthouden in het ziekenhuis.
Ik ben het 100% met je eens!
En waar is de thuiszorg... De mensen van de thuiszorg zorgen normaal gesproken voor de honden.
Mevrouw is in het ziekenhuis... Dus... De mensen van de thuiszorg laten de honden "gewoon" aan hun lot over. Dat is voor mij ongelofelijk!
De thuiszorg kan hier niks aan doen, als de mensen in ziekenhuis liggen houd de zorg op tot ze weer thuis zijn.
Zo is het nu eenmaal.
Zou mooi zijn dat de hulp gewoon doorgaat terwijl MW in ziekenhuis ligt.
Die mensen van de thuiszorg mogen normaal gesproken nog niet eens naar binnen/ aanwezig zijn als de mensen er niet zijn.
Dus is dus stom gekwats. om de schuld op de thuiszorg te schuiven.