Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en op een heel andere hond, de Schotse Collie! LLennox schreef:Moeder is een blonde Labrador (zonder papier) en vader is een bruine Labrador (met papier). Beide ouders dragen een recessief gen bij zich, waardoor deze kleur eruit is gekomen (schijnt bij ongeveer 1 op 10.000 Labradors voor te komen). 3 uit het nest waren zwart en 5 black & tan, waarbij hij de meeste aftekening had. Vind zelf ook dat hij nog niet echt een Labrador snuitje heeft, maar hij is erg aan het veranderen (6 maanden oud. Zijn snuit wordt nu wel eindelijk wat spitser).

) kop!
MaricoGraphy schreef:die "labrador" lijkt in mijn ogen toch meer een beauceron.
Je kan dus zeggen wat je wil maar de aftekeningen kloppen exact met die van onderstaande Beauceron pup
[ Afbeelding ]
Cinnepin schreef:MaricoGraphy schreef:die "labrador" lijkt in mijn ogen toch meer een beauceron.
Je kan dus zeggen wat je wil maar de aftekeningen kloppen exact met die van onderstaande Beauceron pup
[ Afbeelding ]
Idd lijkt sprekend
annemerel schreef:Wat een leuke honden komen hier allemaal voorbij!
Mijn droomhonden zijn toch wel een leonberger, Berner sennen, of sint-Bernards. Maar ook een boxer of Duitse staander lijken mij erg gaaf.
Nu hebben wij thuis een vuilnis bakje wat ook een super lief en vooral makkelijk dier is!
Dit is onze Max, kruising schapendoes x Maltezer leeuwtje x Afghaanse windhond.
Althans, zo is hij ons verkocht![]()
[ Afbeelding ]