Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosje01 schreef:Flux schreef:Het duurt overigens doorgaans ook ongeveer 6 weken na omschakeling voer wil het stinken overgaan in minder stinkenGoed drinken (katten die uitsluitend op brok staan drinken vaak ook standaard te weinig) wil ook helpen.
Oke dus die stank kan ook zijn omdat ze buiten van junkfood leefde? Ze heeft nu sinds paar dagen onbeperkt brokjes en 1x per dag blikje pate. Ben nog aan het kijken welke brok ik haar op ga zetten. Wat vinden jullie van purina one of iams? Wil een goede brok maar wel betaalbaar. Daarnaast wil ik ook 1x per dag natvoer of vlees geven. Drinken doet ze liefste uit de hondenbak dus dat deel zit wel goed
Roosje01 schreef:Ik weet dat hills en royal cain worden aangeraden, maar ik vind het zo duur. Dus zoek een meer betaalbaar maar goed alternatief.
Zoe_97 schreef:Roosje01 schreef:Ik weet dat hills en royal cain worden aangeraden, maar ik vind het zo duur. Dus zoek een meer betaalbaar maar goed alternatief.
Hier in de Maxizoo valt de prijs best mee vind ik. 20 euro voor een zak en daar doe ik bijna een maand mee. 12 euro voor 8 zakjes natvoer en hier krijgt ze dat 2 keer per week, dus ook goed voor een maand.
Roosje01 schreef:Oke dus die stank kan ook zijn omdat ze buiten van junkfood leefde? Ze heeft nu sinds paar dagen onbeperkt brokjes en 1x per dag blikje pate. Ben nog aan het kijken welke brok ik haar op ga zetten. Wat vinden jullie van purina one of iams? Wil een goede brok maar wel betaalbaar. Daarnaast wil ik ook 1x per dag natvoer of vlees geven. Drinken doet ze liefste uit de hondenbak dus dat deel zit wel goed
Keet schreef:Tuurlijk op aanraden van de DAdie verdienen enorm aan de verkoop van voer
krijgen veel bonussen en extra's van de fabrikanten. Vind het niet zo gek dat ze het aanraden