Huisdieren op bed..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:08

Mijn hond mag ook op bed.. maar alleen omdat ze niet stinkt en al helemaal geen haar verliest (spaanse waterhond). Lekkere knuffelbeer! :D Alleen slaapt ze niet graag bij mij in bed, ligt ze meestal voor t raam katten te spotten :+
Nu kan ze helemaal niet meer bij mij 's nachts, woon ergens waar mijn kamertje met een ladder is, ze moet beneden slapen.
Honden die haar verliezen of typisch naar hond ruiken hoef ik niet in m'n bed nee.

Ragenbol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:14

's Nachts zijn mijn 2 Maine Coon katten niet welkom in mijn slaapkamer, ik ben een hele moeilijke slaper,en Maine Coons zijn,ehm, nogal aanwezig :D Normaal heel gezellig maar niet als je wilt slapen en dat dit zonder katten die boven op je lopen en/of liggen al lastig is...

Overdag is mijn slaapkamer deur dicht, maar als ik ziek op bed lig zijn ze wel welkom.

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:19

vast ochtendritueel......
Poezel heeft door dat ik wakker ben of dat de wekker is gegaan, komt gezellig naast mijn kussen liggen om even te kroelen.
zegt genoeg dacht ik zo..

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:22

Kwamen jullie dieren overigens gelijk in bed?
Ik woon in een éénkamerappartement dus niet op de slaapkamer is hier geen optie. (en opsluiten in de kleine gang/badkamer vind ik gewoon sneu) Maar mijn kwam lag nooit in bed, hooguit overdag. Heeeeeeeel soms een keer aan het voeteneinde. Maar op de dag dat mijn relatie eindigde kwam hij naast mijn kussen liggen en is sindsdien daar niet meer weggegaan. Inmiddels staat er een mandje naast hihi maar hij lepelt ook erg graag of rolt zich op een stukje dekbed als ik op m'n zij lig. Ik vind het nog steeds frappant dat hij eerder nóóit in bed lag en sinds die dag steevast ook nog echt dicht bij me ligt. Soms blijft hij alleen maar totdat ik slaap en gaat dan in z'n mandje aan de verwarming in de badkamer maar hij ligt 's ochtends eigenlijk ook bij me als ik wakker word. En stiekem zou ik ook niet meer zonder willen, veel te gezellig die genoeglijke opgerolde spinmachine <3

Tijdens de verbouwing heb ik m'n éénpersoonsbed ook een aantal maanden met 35 kg labrador gedeeld... moet zeggen dat ik dat minder succesvol vond :') Ik heb niet veel ruimte nodig maar madam toen wel... :')

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:32

Als het logistiek mogelijk was nam ik zelfs mijn paarden mee naar bed! :j

Paperboy

Re: Huisdieren op bed..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:43

Mijn 2 Ridgebacks gaan altijd mee naar bed, slapen aan het voeteneind en eindigen tussen mij en mijn man in :D Mijn reu kruipt heel graag gezellig naast me!

Heerlijk vind het, en supergezellig! Eigenlijk al 15 jaar honden op bed, alleen mijn vroegere rottweiler vond het niks, te warm.....maar Ridgebackies kunnen een lekker dik dekbed heel erg waarderen!

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:49

Hihi hier ligt de kat ook heerlijk mijn dekbed vol met haren te smeren. <3 <3
Heerlijk die katten rituelen. Hier kan ik mijn slaapkamer deur niet dicht doen 's nachts. Als de kat in mijn slaapkamer zit wilt hij eruit en gaat tegen mijn slaapkamer deur aan graven. als hij buiten bij slaapkamer zit doet hij hetzelfde om binnen te komen. Dus deur blijft open en heb een doek om de klinken zitten zodat hij niet dicht geduwd kan worden. Anders vind Candy het geweldig om hem dicht te duwen en dan herrie te gaan zitten maken. :Y) :')

Katten heb ik al op bed liggen zo lang als ik kan herinneren. De vorige kat lag altijd of op mijn kussen tegen mijn hoofd te slapen of helemaal tegen me aan genesteld. En de laatste anderhalve week lag ze elke nacht onder de dekens met haar kopje op mijn arm (ze kon zichzelf niet goed meer warm houden). Mijn huidige tijger ligt waar hij wilt. ene keer op voeteneind andere keer onder de dekens of bovenop mij. :P

Mijn hond heb ik dan wel zo goed als altijd op de grond op een kussen liggen. Dit deels omdat ze erg dominant is en deels omdat ik het niet wil en deels voor haar eigen veiligheid. De tijger is niet bang om de hond te vertellen dat ze niet op bed uitgenodigd was door hem. :P

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:01

Hmmmm.... vroeger was het bed ook taboe...maar toen hadden wij ook nog katten die gewoon buiten konden. Nu jammer genoeg niet meer (vergif en autos) en omdat wij allebei werken vonden wij het "zielig" om de jongens s'nachts ook nog alleen te laten (knipoog... bewust geen smilie gebruikt,hihi) nu ligt er een zussen ons onder de deken en de andere lepelt tegen mij aan onder de deken... zolang het winter is dan.Zomers liggen ze boven op de deken... en eerlijk: ik vind niets rustgevender dan in de slaap "geknorrrrrt" ze worden... is vele malen beter als dat gezaag van manlief...smile

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:10

Ik zit hier nig steeds hoofdschuddend en vol onbegrip te lezen hoe mensen die beesten in bed hebben. Het is niet alleen vies het is namelijk ook ongezond

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:11

Nonsens, goed voor de weerstand. Welterusten, ik kruip lekker tussen m'n poezen!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:16

ongezond???? meen je dat nu echt??

en ik ben echt nooit ziek en nu toch echt zo'n 25 jaar honden in bed...ongezond is echt pure onzin....

kan me nu echt niet voorstellen dat je dieren 'ongezond' vind :n

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:19

Jessix schreef:
Als het logistiek mogelijk was nam ik zelfs mijn paarden mee naar bed! :j

Lol...Zie vzpaard al lekker knus opgekruld aan het voeteneind liggen. _O- Nee, ik denk dat ik daar toch echt wel een grens trek. Katten op bed is prima, ik weet niet beter, vroeger gingen ze thuis ook altijd met iedereen mee naar bed, elke kat had zijn eigen slapie. Dus mijn poeslief gaat 's avonds ook regelmatig mee naar bed.

Kat op bed is juist wel gezond! Zolang je niet allergisch bent of katten hebt die je de hele nacht op houden natuurlijk. Spinnen verlaagd de bloeddruk en pijn ( http://www.dailyinfographic.com/the-hea ... nfographic ). Niets zo heerlijk als een spinnende kat tegen je buik als je last hebt van maandelijkse krampen. Pijnstiller met kruikfunctie, wat wil je nog meer. En slaapmiddelen. Ik kan zelfs overdag spontaan in slaap vallen van een spinnende kat.

Wat betreft vies, ja, kwijldraden in je oor kun je vies vinden, en dat kan ik snappen. Maar verder...Je zou toch denken dat mensen die iets met paarden hebben (daar ga ik voor het gemak van uit op een paardenforum) toch wel tegen een beetje vies kunnen. Paardlief is vaak smeriger dan mijn kat. Daarom mag paard dus ook niet op bed. :P

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:20

Hmm,vies en ongezond? Kan,dat ik helemaal verkeerd zit maar mij hebben ze altijd gezegd dat huisstofmeid n pesthekel aan dieren heeft... plus: als je je dieren gewoon verzorgd (zonder te overdrijven dan) dan zijn ze toch ook "schoon" ? Ik bedoel je brengt van buitenaf toch ook genoeg bacteriën mee (werk/paarden /beesten ) , die je dan in huis en bed verdeeld. ..

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:21

Hier ook schuldig met mijn hondje, een stevige en snurkende Franse Bulldog :')
Als puppy 's nachts in een bench gezet, de hele nacht janken, maar wel volgehouden. Echter na drie nachten van slaapdeprivatie kon ik écht niet meer, ik was kapot, Indy hield mij de hele nacht wakker. Dus heb uiteindelijk maar toegegeven, toen was het stil :=

Nu zijn we bijna 4 jaar verder en bepaald mevrouw mijn bedtijd, als ze moe is gaat ze op bed zitten en kijkt ze me echt aan met een blik van "kom je nu nog?!". Eerst gaat ze dan aan mijn voeten liggen, maar na een tijdje komt ze bij mij onder de lakens en drukt ze zich helemaal tegen me aan met dat neusje in mijn nek <3

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:25

Zwerte schreef:
en als ik dan die vlekken op het wit zie, gaan de rillingen mij over de rug :=

Smetvrees? Als je rillingen krijgt van een beetje pootafdruk.... Lijkt me lastig leven![/quote]
hahah :')

smetvrees ook gewoon meteen .........
overdrijven is ook een vak ;)

Nee hoor, maar ik vind het gewoon goor in bed. Daarom zou ik bijv ook nooit een stoffen bank nemen want die kan ik niet schoonmaken. Nu kan ik dat wel eens per week en daarom kunnen ze er prins heerlijk op liggen
Maar niet waar ik slaap :n

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:42

Afbeelding

Nou... Welterusten mensen! <3

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:42

Daar hebben we gewoon een stoomreiniger voor.... Voor de stoffen bank die hier ook bezaaid ligt met honden :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:52

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:59

Dat tweede artikel waar ze schrijven over dat honden je niet zouden mogen likken is onzin, daar zijn onlangs nog verscheidene artikels van verschenen dat het niet gevaarlijk is als een hond je likt en dat honden zelfs een schonere mond hebben dan gedacht ;)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 23:05

bij mijn vader geen dieren in bed, puur omdat het echte nacht jagers zijn :) overdag liever ok niet op mijn kamer ivb met astma.

Bij mijn moeder hebben wij de poohkie :') (ja serieus) een zwart monster die zodra mijn moeder roept. "Poohkie we gaan naar bed" hij als een idioot naar haar slaapkamer raced :P helaas is daar wel eerste uur tenen verstoppen anders heb je de nagels in je voeten hangen, maar vrdr snurkt die rustig de hele nacht tegen het andere kussen aan. :D voordat ik slapen ga, kom k altijd eventjes erbij knuffelen :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 23:07

Ik vind het zalig dat er dieren bij mij op bed liggen :Y)
Het gevaarlijke vind ik zo zwaar overdreven. Tuurlijk heeft alles een risico...maar ik ga niet bang zijn om ziek te worden van gezellig met de beesten op bed liggen pitten. Ik had inmiddels al zo vaak een tetanusprik moeten hebben (in de vinger gebeten door de kat waardoor mijn topje op de vinger (dus niet mijn vingertop, maar het bultje op je vinger _O- Lastig te omschrijven) er half af lag, in de vinger door de nagel heen gebeten door een rat etc), en ik leef nog steeds _O- Dus over die huidschilvers maak ik mij geen zorgen :P

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 23:09

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 06:48

Tegenwoordig is alles ongezond. Wat zijn er hier toch veel mensen die bang zijn om vies en/of ziek te worden, die hadden beter niet aan huisdieren kunnen beginnen want je hele huis ligt dan bezaaid met haren en huidschilfers die je overal mee naartoe neemt dus ook de slaapkamer. Vinden jullie je paarden dan ook smerig?! En wat dacht je dat je allemaal nee naar binnen neemt onder je schoenen, of al die verschillende deurklinken die je aanraakt die zijn nog smeriger als een huisdier

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 07:03

Mossel schreef:
Tegenwoordig is alles ongezond. Wat zijn er hier toch veel mensen die bang zijn om vies en/of ziek te worden, die hadden beter niet aan huisdieren kunnen beginnen want je hele huis ligt dan bezaaid met haren en huidschilfers die je overal mee naartoe neemt dus ook de slaapkamer. Vinden jullie je paarden dan ook smerig?! En wat dacht je dat je allemaal nee naar binnen neemt onder je schoenen, of al die verschillende deurklinken die je aanraakt die zijn nog smeriger als een huisdier

dit vind ik altijd zo een dooddoener...dus omdat ik het met slapen vies vind moet ik maar geen huisdieren hebben? Ik vind t gewoon vies als ik de douche uitstap, afdroog en t bed instap dat ik dan vol geplakt met haar zou zitten
of mijzelf omdraai in mijn slaap (en ik altijd benauwd met mond open slaap) een dot haar in mn mond krijg

maar zit prima op de bank met twee katten naast mij al kroelend :j
ze mogen overal komen behalve badkamer en slaapkamers. En ik heb weinig last van haren daar, want als dat allemaal "bezaait zou liggen met haren" dan zou ik gewoon niet goed en regelmatig schoonmaken ;)

ik weet......genoeg mensen op deze aardbol die idd een ranzig huis hebben en deurklinken alleen schoonmaken bij een verhuizing of zo
Hier is dat gewoon niet het geval :n
(en nee smetvrees heb ik zeker niet,maar ben gewoon graag wel fris)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 07:06

Oplossing is het nemen van een naaktkat :D :))
Geen haar, en als je ze goed schoon houdt geven
ze ook niet af. Ben dol op mijn warme kruik :+:

Afbeelding