Mossel schreef:Tegenwoordig is alles ongezond. Wat zijn er hier toch veel mensen die bang zijn om vies en/of ziek te worden, die hadden beter niet aan huisdieren kunnen beginnen want je hele huis ligt dan bezaaid met haren en huidschilfers die je overal mee naartoe neemt dus ook de slaapkamer. Vinden jullie je paarden dan ook smerig?! En wat dacht je dat je allemaal nee naar binnen neemt onder je schoenen, of al die verschillende deurklinken die je aanraakt die zijn nog smeriger als een huisdier
dit vind ik altijd zo een dooddoener...dus omdat ik het met slapen vies vind moet ik maar geen huisdieren hebben? Ik vind t gewoon vies als ik de douche uitstap, afdroog en t bed instap dat ik dan vol geplakt met haar zou zitten
of mijzelf omdraai in mijn slaap (en ik altijd benauwd met mond open slaap) een dot haar in mn mond krijg
maar zit prima op de bank met twee katten naast mij al kroelend 
ze mogen overal komen behalve badkamer en slaapkamers. En ik heb weinig last van haren daar, want als dat allemaal "bezaait zou liggen met haren" dan zou ik gewoon niet goed en regelmatig schoonmaken 
ik weet......genoeg mensen op deze aardbol die idd een ranzig huis hebben en deurklinken alleen schoonmaken bij een verhuizing of zo
Hier is dat gewoon niet het geval 
(en nee smetvrees heb ik zeker niet,maar ben gewoon graag wel fris)