Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pipo schreef:Ik zou ook mn mond houden als er zoveel en zo dringende adviezen gegeven worden. Wat ts denk, voelt of ervaard is niet aan ons (andere kant pc ) te zien en voelen. Ik zie het vaak als aanvallend laat staan degene wiens schoenen ts dus staat, (klopr niet in t nederlands). Hoe lief en goedbedoeld ook, iedere fokker , iedere fles grootbrenger iedere boerepummel kan oordelen vanachter zijn pc. Wie zegt me wie werkelijk ervaring heeft en als ik info wil zoek ik contact.. dat lojkt mij (en ja wie ben ik) de meest logische manier. Ts wou een leuk en spannend iets delen.. haar lieverd was zwanger van een ander leuk hondje, commentaar. Nu doet er 1 niet zo heel erg goed mee.. weer commentaar. Als ik TS zou zijn kon iedereen t lazer*** genieten en had ik er flink de balen van.. never dat ik dus nog iets ga delen op bokt wat enig sinds een discussie kan worden. Mensen laat los, laat TS haar happy story vertellen. en dram niet door. DTs beseft heus wel dat ze een heel fagiel ding in dr nestje heeft.
Affin is weer een discussie topic geworden.. ik zeg sluiten de boel! Bah!!
ja.............. weer foto's!
Ze zien er super uit!
leuk hoor! Ze glimmen je tegemoet.
super!! mamauba schreef:kleintje is vannacht 9 gram gegroeid
christaerik schreef:ik heb niet alles gelezen want ik merkte al veel geneuzel over wel of niet fokken. Heb dus ook niet gelezen wat er met kleintje aan de hand is.
Ik wou je een tip geven of vertellen wat ik doe als ik een kleintje heb. Ik haal nutrigel bij de da. dit is een vitamine en energie boost waardoor ze wat kracht krijgen om te zogen en mineralen binnen krijgen. als ik dit aan het pupje heb gegeven zorg ik dat hij/zij in alle rust kan zogen. dus broertjes en zusjes aan de kant houden.leg ze meestal aan bij de tepel het dichtste bij de kont omdat deze meeste het volste zijn en dat ze daar het minste werk voor hoeven te doen.
Die van mijn redden het. Is intensief want ik doe dit dan om de 2 uur voor zeker de eerste week.
en er lekker van genieten voordat je het weet zijn ze uitgevlogen.