Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
meggiemeg schreef:Dan nog staat het wel erg raar, je beloofd te betalen, vervolgens ben je niet thuis als je iets afspreekt en nu ineens op vakantie. Ik persoonlijk had liever mijn rekening betaald aan mijn buren en dan maar wat minder vaak op een terrasje gezeten, op vakantie gaan kost altijd geld, ook als je m al vroeg hebt geboekt met vroegboekkorting, je doet vaak meer dingen die je anders thuis niet had gedaan.
Ayasha schreef:Ossi schreef:Ik vertrouw dat soort honden nooit en hun baasjes nog minder. Het is altijd een bepaald slag volk dat dat soort honden neemt. Ik zou aangifte doen, maar ik heb geen idee of het daar veel te laat voor is. Die mensen moeten een enorm hekwerk om hun tuin plaatsen zodat die honden nooit meer los rond kunnen lopen door de buurt, maar daar hebben ze natuurlijk ook geen geld voor...
Betalen gaan ze toch niet.
Wat een kul. Hier zitten drie soortgelijke honden. Die staan wel degelijk onder Appèl. Lekker vooroordeel weer.![]()
Ik ken verschillende van zulke rassen en ook deze staan netjes onder appél. En zo niet, dan zullen ze ook nooit los te vinden zijn, maar altijd aangelijnd of wat dan ook...
RoosG schreef:Hoewel ik het er mee eens ben dat de mensen gewoon moeten betalen, hebben sommigen van jullie wel hele erge vooroordelen. Wie weet is er net iets in de familie gebeurt? Of is er een reden dat ze nu dat geld niet hebben? Niet iedereen heeft het even breed.
Ik ben ook wel benieuwd
friendly schreef:Je wordt er zo langzamerhand toch echt gestoord van lijkt me. Wat ik nu zelf zou doen eigenlijk is niks meer van hun kant af laten komen en zelf aan de deur gaan staan en NIET weggaan tot jij het beloofde geld hebt of GEZIEN hebt dat zij het overgemaakt hebben. Het heeft nu al véél te lang geduurd...