Jannepauli schreef:Cayenne schreef:Mijn voliere staat in mijn eigen tuin. Waarom moet ik daar een jurassic park omheining van stroom omheen zetten
Omdat JIJ beslist om vogels te houden in een kooi waar ze niet horen. In de natuur kunnen vogels wegvliegen en krijgt de kat geen kans. Jouw oorzaak, jouw probleem - de natuur verander je niet.
Wat een onzin! Wat ik op mijn terrein doe mag ik zelf weten. Dat heeft geen sier met de natuur te maken maar met overlast van een ander. Dus ik moet er maar vrede mee hebben dat het beest van een ander die van mij over de rooie helpt? Laat je je paarden ook los op de weg lopen omdat achter een hek staan 'geen natuur' is? Kom op zeg
Wij hebben zelf ook katten maar daar heeft niemand last van, want die blijven in onze eigen tuin (en doen onze vogels niets). En zo hoort het. Iedereen blij

En dan heb ik het nog nieteens over het sproeien van katers tegen ons tuinmeubilair
of het leegvreten van de bakken van onze katten.
*ken geen lievere honden dan die drie die hier zitten. Maar de tuin is wel HUN terrein...
. 
Ik hoop wel dat die kat er van heeft geleerd want het is echt een leuk beest.