Arme meisje. Zeg maar tegen haar dat ze binnenkort weer lekker met mij mee mag met de hondjes rennen... zal haar vast goed doen, leuk vooruitzicht hihi
ben op het juiste moment op bokt gekomen, ik heb een labrador x newfoundlander, en die lijkt ook op een brede flatcoated retriever ik hoop dat alles goed gaat.
kschulte
Geplaatst: 20-06-14 21:25
Wat leuk dat we kunnen meekijken Veel succes, hopelijk gaat alles goed en zijn ze allemaal gezond.
Ja ik dacht ook even, daar komt de eerste....... maar leek meer of ze dr poot aan het opeten was haha
We wachten nog braaf verder! Ondertussen krijg ik al van as puppykopers foto's van het hele gezin die aan het kijken zijn. En ook mn whats app ontploft zodra ze dr kont keert haha
Zie het nu pas spannend Daphne ben heel benieuwd naar Fleur haar kleintjes vond de combi al zeer mooi en aansluitend op elkaar
Kom maar op jet de levertjes
joyce2
Geplaatst: 20-06-14 21:46
Spannend! Het kan nu snel gaan, maar voor hetzelfde geld komt de eerste pup morgen pas. Dat hadden wij toen, de hele nacht waken, wij vol spanning wachten en toen begon het hele circus pas na het ontbijt haha.