Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)veel hoger en scheller was om het zo maar te zeggen
Jis_ schreef:wat leuk al die oude foto's.
De grote Zwitserse Sennenhond.
Toen...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
en nu...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De Sheltie toen...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
en nu, vooral meer haar..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
? IMJ schreef:Wat betreft de bouv:
Behalve de blik zegt de blaf ook heel veel (god wat klinkt dit) de verschillende octaven, vb: hoog, kort blaffen als je naar hem kijken moet, hij wil dan iets (op de bank, water, de deur moet open, zoiets, ) hij lijkt het te vragen.

Seven schreef:IMJ schreef:Wat betreft de bouv:
Behalve de blik zegt de blaf ook heel veel (god wat klinkt dit) de verschillende octaven, vb: hoog, kort blaffen als je naar hem kijken moet, hij wil dan iets (op de bank, water, de deur moet open, zoiets, ) hij lijkt het te vragen.
Dat is bij elke hond zo, ze horen aan andere honden bijv op afstand of er iets leuks is of er gevaar dreigt

.

. Wel leuk om zulke verschillen te zien.NAIWHL schreef:De golden retriever is ook nog niet geweest volgens mij:
[ Afbeelding ]
En mijn reu:
[ Afbeelding ]
Persoonlijk vind ik dat mijn reu wat korte poten heeft in verhouding tot zijn lijf
En ons teefje van een 5 maand op onderstaande foto
[ Afbeelding ]
Ik kan wel heel duidelijk verschil zien tussen de reu uit een showlijn en ons teefje uit een jachtlijn.
xRaisin schreef:
Wat een plaatje!

(oud type):

Jespri schreef:Geen idee waar mijn bouvier onder valt. Denk onder de showlijn al werd er met zijn vader wel gewerkt dacht ik. Hij heeft wel stamboom maar heb er zelf niet zo veel verstand van. Wel leuk om zulke verschillen te zien.
Celiien, hoe groot en zwaar zijn die van jou? Ze zijn echt anders als die van mij haha. Foto's van die van mij staan op blz. 6

Celiien schreef:Jespri schreef:Geen idee waar mijn bouvier onder valt. Denk onder de showlijn al werd er met zijn vader wel gewerkt dacht ik. Hij heeft wel stamboom maar heb er zelf niet zo veel verstand van. Wel leuk om zulke verschillen te zien.
Celiien, hoe groot en zwaar zijn die van jou? Ze zijn echt anders als die van mij haha. Foto's van die van mij staan op blz. 6
Hmmz op t tijdstip van de foto's gok ik dat de zwarte 40kg ongeveer was? En die gemêleerde 30? Waren hele andere types
Jij hebt idd het meer type hond als dat onze gemêleerde was!
Ik zal eens kijken of ik foto's heb op de pc, maar we hebben ook een witte boef gehad