Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vuurneon schreef:Ts, ik heb mij ook flink verkeken op het houden van vissen![]()
Dus het geeft niet dat er nu ook veel info op jou afkomt en dat je het even moet laten bezinken
. elizexbeau schreef:vuurneon schreef:Ts, ik heb mij ook flink verkeken op het houden van vissen![]()
Dus het geeft niet dat er nu ook veel info op jou afkomt en dat je het even moet laten bezinken
Het gaat niet om de info, maar om de manier waarop het gebracht word. Ik probeer het beste voor mijn vissen te doen, maar om dan steeds van die klote reacties naar je hoofd geslingerd te krijgen...
Neem daarbij een stel ouders die zo eigenwijs zijn als de (ja wat eigenlijk..) en dan heb je het feest compleet. Ook kunnen deze kommen niet meer terug. We hebben een gezin van 2 ouders + 7 kinderen, nogal verkloot geld lijkt mij dan. Neem daar bij dat ik dan 1 bak voor mijn goudvissen heb en dan nog met mn guppen zit, en ik zie door de bomen het bos niet meer.
. secricible schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Zoek eens op marktplaats, er zijn best wel gratis aquariums of voor een heel klein prijsje. Je hebt al een filter, dus daar hoef je niet meer naar te zoeken
secricible schreef:secricible schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Zoek eens op marktplaats, er zijn best wel gratis aquariums of voor een heel klein prijsje. Je hebt al een filter, dus daar hoef je niet meer naar te zoeken
O.a. Deze
hebben zij een fijn leven, jij een zorg minder en kost je geen cent en je kan ze zien opgroeien. elizexbeau schreef:vuurneon schreef:Ts, ik heb mij ook flink verkeken op het houden van vissen![]()
Het gaat niet om de info, maar om de manier waarop het gebracht word. Ik probeer het beste voor mijn vissen te doen, maar om dan steeds van die klote reacties naar je hoofd geslingerd te krijgen...
Neem daarbij een stel ouders die zo eigenwijs zijn als de (ja wat eigenlijk..) en dan heb je het feest compleet. Ook kunnen deze kommen niet meer terug. We hebben een gezin van 2 ouders + 7 kinderen, nogal verkloot geld lijkt mij dan. Neem daar bij dat ik dan 1 bak voor mijn goudvissen heb en dan nog met mn guppen zit, en ik zie door de bomen het bos niet meer.
xNikitaaa schreef:Fijn dat je nu zegt wat er werkelijk aan de hand is, wat je tegenhoudt. Zou je het geld er zelf voor over hebben om zelf een grote bak aan te schaffen?
Ik denk dat in ieder geval de best optie is dat je 1 van de twee soorten weg doet. En dan zou ik de goudvissen kiezen. Voor guppen heb je namelijk niet een gigantische bak nodig, eentje van 60 cm voldoet wel. Dat neemt niet heel veel ruimte in en het staat erg leuk. Persoonlijk vind ik het 'professioneler' staan dan een kom.

secricible schreef:Blijkbaar wil je een gratis groot aquarium wat ook nogij de buurvrouw af te halen is. Ik weet niet in welke droomwereld jij leeft.![]()
Ben er wel klaar mee, vind je reacties echt te kinderachtig. Je brult het beste voor te hebben met je vissen, maar doet het niet. Zou verboden moeten worden dit.
elizexbeau schreef:secricible schreef:Blijkbaar wil je een gratis groot aquarium wat ook nogij de buurvrouw af te halen is. Ik weet niet in welke droomwereld jij leeft.![]()
Ben er wel klaar mee, vind je reacties echt te kinderachtig. Je brult het beste voor te hebben met je vissen, maar doet het niet. Zou verboden moeten worden dit.
Ehm dat is niet waar? Maar zoals ik al zei: gezin met 7 kinderen waarvan de jongste nog geen 2 is. Verzin jij maar een moment waarop ik dat ding zou moeten halen.