Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ivy_power89 schreef:Er staan vallen, en de voiliere is tot een bepaalde hoogte gemaakt dat er geen ratten in kunnen komen(de eerste 80 cm hoogte is van beton en deze is rondom, het gaas is ook zo klein dat een rat daar niet doorheen past.
Daarbij heeft een rat geen baas die er wat aan kan doen, en een kat wel!
Dan moet ik ze alleen daarna zien te overtuigen dat mijn huis niet hun huis is, maar ze zijn vriendelijk, dus optilbaar. 
hooiberg schreef:Gigixponys schreef:denk niet dat er veel katten bestaan die het wel toelaten..
Oh, wat vreemd. Ik ben diegene die de mate van vrijheid van mijn huisdieren bepaalt. Niet andersom. Laat je je paarden ook altijd doen waar ze zelf zin in hebben?
Gigixponys schreef:hooiberg
[quote="Gigixponys schreef:denk niet dat er veel katten bestaan die het wel toelaten..
Oh, wat vreemd. Ik ben diegene die de mate van vrijheid van mijn huisdieren bepaalt. Niet andersom. Laat je je paarden ook altijd doen waar ze zelf zin in hebben?
[/quote]LadyMadonna schreef:Vind het wel vervelend voor de mensen die er zoveel last van hebben, maar vind het raar dat die kennelijk alleen hier zitten...

LadyMadonna schreef:En dat aanleren werkt dus niet bij elke kat. (Waarmee ik niet zeg dat de eigenaar het dan maar gewoon moet laten gaan als er overlast is)
_Zeppelin schreef:Eens met de stelling.
Niemand zou last moeten ondervinden van andermans dieren.
Het is toch ook algemeen geaccepteerd dat honden niet los lopen buiten het eigen terrein?

M_D_H schreef:LadyMadonna, waar zie jij kemphanen?
mischien verder terug in het topic, maar de afgelopen 2 pagina's heb ik ze niet gezien..
mensen konden mij zo vinden.