Gefeliciteerd en heel veel geluk en plezier met Sultan!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hopelijk hebben jullie samen nog vele jaren! dees_daan schreef:De officiële asiels krijgen wel degelijk subsidie en een vergoeding voor de dieren.
Het asiel hier bestaat ook uit betaald personeel + vrijwilligers bijvoorbeeld.
Ontopic: gelukkig geen parvo, mooie hond om te zien.
Dzd, ja wat moet je er over zeggen? Slimme broodfokkers.. Bah..
Ik vind hem werkelijk prachtig en dat koppie man man wat aandoenlijk..
Lauraa90 schreef:dees_daan schreef:De officiële asiels krijgen wel degelijk subsidie en een vergoeding voor de dieren.
Dit klopt dus niet wat je zegt. Gemeentes mogen zelf bepalen wat en hoeveel ze afstaan, ze zijn zich echter niet altijd bewust van hun plicht en staan dan niets af. Asiel de Kuipershoek in Apeldoorn krijgt GEEN subside, ik weet dat omdat ik iemand ken die daar bij de dierenbescherming werkt. Dit is geen klein onofficieel asiel maar HET asiel in overgelder. Personeel is inderdaad wel een combinatie met (heel veel) vrijwilligers. Ik bedoel er ook alleen maar mee te zeggen dat geen subsidie geen excuus mag zijn voor slechte omstandigheden.
Bianca41 schreef:Lauraa90 schreef:Dit klopt dus niet wat je zegt. Gemeentes mogen zelf bepalen wat en hoeveel ze afstaan, ze zijn zich echter niet altijd bewust van hun plicht en staan dan niets af. Asiel de Kuipershoek in Apeldoorn krijgt GEEN subside, ik weet dat omdat ik iemand ken die daar bij de dierenbescherming werkt. Dit is geen klein onofficieel asiel maar HET asiel in overgelder. Personeel is inderdaad wel een combinatie met (heel veel) vrijwilligers. Ik bedoel er ook alleen maar mee te zeggen dat geen subsidie geen excuus mag zijn voor slechte omstandigheden.
Nou laura nu l*l je uit je nek,Ik heb zelf in nederland betaald in een asiel gewerkt net zogoed als daarna in Belgie ,geloof me ik ken het verschil echt.
kimmie261 schreef:kwam toch door de chip na te zoeken??
de chip die erin zit is niet de chip van het boekje,en via de chip kwamen ze bij de werkelijke fokker en zo op leeftijd van de hond..
of heb ik het nu helemaal mis??

lekker samen op cursus gaan.dees_daan schreef:De officiële asiels krijgen wel degelijk subsidie en een vergoeding voor de dieren.
luijs schreef:Ps. hè kunt ook dierenarts vragen nieuwe chip te zetten en nl paspoort
Best kans dat ze mee willen werken na jou verhaal
Heb je niks meer met die nare mensen te maken