liberty schreef:Half juli kwam er bij ons een lesklant met 3 jonge kittens, ze waren amper 5 a 6 weken oud. Ze zijn gevonden in het bos, dicht bij een sloot. Ik heb wel op marktplaats gekeken, en bij de vermiste sites, maar daar stonden ze niet op. m.a.w. ze waren dus gedumpt. Dierenasiel aangegeven dat we er gevonden hebben maar dat we ze graag houden, en daar waren ze maar al te blij mee, want er komen meer dan genoeg binnen.
Maar we vinden hier regelmatig dieren, laatst ook een jonge beagle. Dierenambulance gebeld, was deze wel gechipt, maar geen adres. Ze hebben hem meegenomen, en later zag ik via amevedi waar hij vandaag kwam. Netjes gemeld dat hond in het asiel zat, en het enige wat we terug kregen via de mail was een chagrijnig kort zinnetje. We hadden echt zoiets van, fijn probeer je ook eens wat goed te doen..
Haha, zo hebben wij twee onhandelbare hengsten van de straat geplukt in de morgen. Gevangen, op onze stal gezet voor ze door de wei gingen en onze merries lastig zouden vallen en alle moeite gedaan de eigenaar te vinden terwijl de politie duimpje zat te draaien en de eigenaar deed echt bot, onverschillig en ongeinteresseerd dat zijn paarden ontsnapt waren. 'Mercikes he' was het enige. Niet even 'zal ik je stal opruimen voor je?' 'hoe heb je hun gevangen? ons gevonden?' 'wat fijn dat jullie alle moeite voor onze paarden deden!' Helemaal niets.
Had ze ook kunnen houden
want 'bij mij hebben ze het beter' haha. Nee, dankje.