Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BalouArera schreef:
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ik zal eens kijken of ik iets kan vinden voor je
SienenIvo schreef:Hij staat alleen. De pony's staan er wel bij en ja,ik weet dat dat niet hetzelfde is. Maar zo eenzaam is ie niet.. Hij huppelt rond,etc.
Henkie is al tussen de 4 en 6 maanden.
. Als het voor de vlees is vind ik het niet zo'n gek idee
. Kalfsvlees is heerlijk en deze is ook nog biologisch. Geintje natuurlijkxIirtJj schreef:Holstein. Zie de beginpost en is ook wel duidelijk op de foto te zien.
yarrah schreef:Tja,.... een koe kopen. Als het voor de vlees is vind ik het niet zo'n gek idee
. Kalfsvlees is heerlijk en deze is ook nog biologisch. Geintje natuurlijk
Dat de boer hem verkoopt is nog niet zo raar het gaat immers om een stierkalf.
Dat betekent dat de ballen er wel van af moeten TS! Volgend jaar is hij niet meer te houden, maar als Os kan hij bij je heel gelukkig worden. De meeste kalveren/koeien hebben niet zoveel geluk.
succes!!
SienenIvo schreef:De vader van de boer heeft een winkel en heeft ons voer gegeven. Hij is denken we tussen de 4 en 6 maanden. In de winter krijgt ie kuil en mais.
maralyn schreef:SienenIvo schreef:De vader van de boer heeft een winkel en heeft ons voer gegeven. Hij is denken we tussen de 4 en 6 maanden. In de winter krijgt ie kuil en mais.
Heeft hij wel een iglo of een stal?
Maar waarom is zn leeftijd niet zeker? Hij heeft toch een oornummer? Dat kan je achterhalen bij de boer zelf?
De boer heeft koeien, die koe heeft een nummer, en vanuit dat nummer, kunnen ze zien welke nakomelingen er van zijn.
Wat voor stal heeft de boer?
Ben ook zeer geinterreseerd in zijn melk systeem.

verder heb ik niet de indruk dat het dier wat tekort komt. Hoop dat de longontsteking ook snel over is. Vind het overigens een leuke koe om te zien, mooi getekend!