heey ik heet ook anke;) Echt super cute jammer van die 2 overleden puppies Knap dat je al kan zien of het lang of korthaar word ik hou ook erg van langhaar
Ja met mama alles oké gelukkig. Pups komen goed aan elke dag.
Agossie
Geplaatst: 27-07-13 00:11
Ik vind het zo erg dat ik zo stellig heb besloten geen hond meer te nemen... Wat een prachtige pups!
gblover
Geplaatst: 27-07-13 09:05
Wat een leuke pups zeg . En goed dat mams volledig hersteld is na de zware geboortes. Houden jullie enkele aan of zijn ze allen voor verkoop? Ik blijf topic volgen, vind duitse herders zo leuk!
maj0
Geplaatst: 27-07-13 09:42
Agossie schreef:
Ik vind het zo erg dat ik zo stellig heb besloten geen hond meer te nemen... Wat een prachtige pups!
Nee helaas houden we niks aan daar we zowel uit de lijn van de vader al een reu hebben en een dochter van de teef. En het is me gelukkig makkelijk gemaakt daar de teefjes volgens mij zeker geen langstockhaar zijn en wij alleen LSH willen. En nog en 3e reu wil ik niet. Dus maakt het iets makkelijk want een favorietje heb ik al. (Alf)
marjank1987
Geplaatst: 28-07-13 12:06
Ten eerste gefeliciteerd met je 1e nestje! Jammer van de 2, maar nu lekker gaan genieten van de rest. Wat een schatjes Plaats maar veel foto`s Zijn ze al besproken?
Ik kom niet kijken want dan neem ik er een mee Heb mijn handen vol aan grote broer Baris Hopelijk krijgen deze net zo'n fijn karakter als hij ! Heb er echt een hele fijne werkhond aan.
Geef Shira maar een hele dikke knuffel ! Wat een lieverd is dat toch !
Cavaletto
Geplaatst: 30-07-13 13:23
Ik smelt echt bij de nieuwste foto's. Ik zou ze allemaal wel willen komen halen maar dat kan ik onze DH van 10 jaar niet aan doen...hoewel hij vast een goede "opa" zou zijn.
Wat een prachtige pups. Had stiekem al eens op je site gekeken maar toen kwam ik een herplaatsertje tegen en die stal mijn hart mocht ik ooit nog een nieuwe pup zoeken ga ik zeker weer eens aan je denken.