briitje schreef:@ kiki dat is toch geen leven voor een hond? Nooit meer spelen ect. Gelukkig gaat het bij jou op jullie manier wel goed kan.
Als ik van te voren weet dat die nooit meer los mag lopen, lekker uitrazen, zwemmen ect.. dan zou ik me afvragen of dit wel hond waardig is.
Gelukkig zijn we (nog) niet zo ver. dit bedoel ik trouwens niet verwijtend hoor!
Ik vind het persoonlijk dier onwaardig om hem nooit meer te laten spelen, hij doet niets liever.
Jaja wij hebben een overactieve Franse Bulldog, hij gaat vaak als een raket en houd onze adhd boxer bij met rennen hahaha.
Nee hoor klinkt misschien voor sommige heel cru, maar wij laten hem zo veel mogelijk gaan. Liever een leuk leven met de dingen die hij graag doet, dan maar iets korter leven....
Kijk natuurlijk weten we dat er eens een dag komt dat we hem daarom moeten laten inslapen. Maar ondertussen gaat het al 3 jaar prima zo op deze manier!
En toen we hem wel aangelijnt lieten lopen, was hij A dood ongelukkig en B hij kreeg evengoed last....