Onze hond is goed ziek..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 21:11

Zit er niet ergens een verstopping in zijn darmen?

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 21:14

De 1e keer dat die behandeld moest worden, zei ik ook dat het spoed was. Ik belde dinsdag begin van de middag en vroeg of ze aub zsm kon, liefst die dag nog. Dat kon niet, ze zat vol. Donderdag kon ze wel. Ik gezegd dat ik dit te laat vond en het echt eerder moest. Nou uiteindelijk woensdag geworden.

ik net weer gebeld dat het weer mis is en zsm een afspraak wil maken. Morgen kon ze niet omdat de DA niet op de kliniek is. Ik gevraagd of ik thuis langs kan komen. Dit kon niet omdat ze er niet was. Maandag zat ze vol. Als iemand afbelt, ben ik de 1e die belt. Dinsdag dus.. Dit vind ik veelste laat. Dit betekend dat ik me hond 4 dagen met pijn moet laten zitten. Ze doet dr werk goed hoor, maar dit ga ik niet doen.

Dus nog aanbevelingen omgeving rotterdam?

@ kiki dat is toch geen leven voor een hond? Nooit meer spelen ect. Gelukkig gaat het bij jou op jullie manier wel goed kan.

Als ik van te voren weet dat die nooit meer los mag lopen, lekker uitrazen, zwemmen ect.. dan zou ik me afvragen of dit wel hond waardig is.
Gelukkig zijn we (nog) niet zo ver. dit bedoel ik trouwens niet verwijtend hoor!

briitje

Re: Onze hond is goed ziek..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 21:14

Waarom zouden ze darmen verstopt moeten zijn? Hij poept gelukkig weer goed. En je ziet duidelijk dat het aan zn rug ligt

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 21:16

Er zit een arts acupunctuur in Rotterdam aan de Pleinweg volgens mij, die is heel erg goed.

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 21:19

Ik heb eerst aharon gehad voor mijn hond www.kreupeldier.nl toen naar eric laarakker geweest in zijn kliniek en nu doe ik acupunctuur bij steffi vd laarse. Haar kan ik ook echt aanbevelen ! Helaas niet in de buurt van Rotterdam

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 21:21

Wij zijn met de hond met meerder problemen ook bij Laarakker geweest heeft hem enorm goed gedaan!

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 21:25

Gelukkig poept ie weer,mijn inmiddels.overleden hond zat vaak verstopt niet eten braken
enz.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 21:25

briitje schreef:
@ kiki dat is toch geen leven voor een hond? Nooit meer spelen ect. Gelukkig gaat het bij jou op jullie manier wel goed kan.

Als ik van te voren weet dat die nooit meer los mag lopen, lekker uitrazen, zwemmen ect.. dan zou ik me afvragen of dit wel hond waardig is.
Gelukkig zijn we (nog) niet zo ver. dit bedoel ik trouwens niet verwijtend hoor!

Ik vind het persoonlijk dier onwaardig om hem nooit meer te laten spelen, hij doet niets liever.
Jaja wij hebben een overactieve Franse Bulldog, hij gaat vaak als een raket en houd onze adhd boxer bij met rennen hahaha.

Nee hoor klinkt misschien voor sommige heel cru, maar wij laten hem zo veel mogelijk gaan. Liever een leuk leven met de dingen die hij graag doet, dan maar iets korter leven....
Kijk natuurlijk weten we dat er eens een dag komt dat we hem daarom moeten laten inslapen. Maar ondertussen gaat het al 3 jaar prima zo op deze manier!
En toen we hem wel aangelijnt lieten lopen, was hij A dood ongelukkig en B hij kreeg evengoed last....

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 22:11

Je hebt groot gelijk kiki! Liever korter, maar leuk. dan langer, maar ongelukkig.

Bedankt voor alle antwoorden. Maar ik heb nu echt een fysio nodig, aangezien ik denk dat ze rug wervel weer scheef zit. En dat kan alleen een fysio verhelpen. Tenminste geen acupuncturist. correct me if im wrong

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 22:42

Dat denk ik trouwens ook hoor, dat je in jouw geval meer aan een fysio.

Idd zo zie ik dat ook hoor! Maar een hoop mensen die dat niet begrijpen en daar flink ongezouten commentaar op krijg.

Nu is het in zijn geval helaas niet te opereren dus zit ook niets anders op helaas.

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 22:44

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 22:52

Ik heb er 1 gevonden in mijn woonplaats. Deze ga ik morgen gelijk bellen! Wat is een schappelijk tijdstip op zaterdag? Als het aan mij lag, belde ik nu nog. Maar snap dat mensen dit niet kunnen waarderen.

Heb net even een traantje moeten weg pinken, omdat die ging piepen.. :(. Alles wijst erop dat het weer ze rug is.

Arme vent!!! Y;(

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 23:07

rond 9 uur vind ik wel schappelijk voor op een zaterdag

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 23:17

We hebben de DA vandaag al 2 x gebeld, me ma nu net nog een x en we gaan er nu weer heen.

Er moet snel wat gedaan worden, anders is de pijn ondragelijk! en dit wil ik hem niet aan doen!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 23:23

Ach veel sterkte!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 23:39

Heel veel sterkte!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 03:22

Onze kanjer is helaas onder t mes gegaan.. Net thuis, zonder hem .. |(

Om 8 uur gaat de wekker weer, dus leg t allemaal nog uit, voor de geintreseerde

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 04:21

ach jeetje,veel sterkte!

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 04:59

Pff wat een tegenvaller zeg. Ik hoop dat alles goed komt met je hond!

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 05:17

Als je interesse hebt kun je ook naar Heleen Sleebos zij is echt
goed! Ze is osteopaat en doet dry Needling bij honden en paarden. Heb goede dingen gezien van haar en ze komt door het hele land!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 07:13

Ojee ik hoop dat de operatie goed gegaan is en dat je hem snel weer op kan halen!

Heleen is idd een aanrader op dat gebied maar woont helaas niet in d buurt van Rotterdam.

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 07:17

Wat een schrik dat hij onder het mes is gegaan. .. ik ben heel geïnteresseerd in je verhaal en duimen draaien volop !!

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 07:21

Ach nee he |( .
Ik kom zelf uit Rotterdam en weet zo snel niemand hier die zou kunnen helpen, maar dat is nu misschien ook even niet aan de orde als hij onder het mes is geweest.

Duimen draaien hier heel hard voor je ventje!
Sterkte voor jullie :(:)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 07:57

briitje schreef:
Onze kanjer is helaas onder t mes gegaan.. Net thuis, zonder hem .. |(

Om 8 uur gaat de wekker weer, dus leg t allemaal nog uit, voor de geintreseerde

och jee... |( Wat gaan ze opereren dan?Zijn rug?
Heel veel sterkte!!! :(:)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 07:59

Me arme kindje had gisteravond ineens zoveel meer pijn. Smiddags alles nog goed en toen ik thuis kwam van me werk, was het een hoopje ellende wat alleen maar erger werd met de uren. Alles uitspugen, dus ook ze pijnstilling, nu piepte die er ook bij, trillen, alleen maar staan.. (in ze braaksel) Dus voor de 3e x de DA gebeld en we moesten komen. 12.45 afgesproken. Heel de auto rit heeft die alleen maar gestaan..

Op de kliniek weer alles nagekeken, op ze rug reageerde die eigenlijk niet.. Toen er aan zn buik werd gevoeld, ging die echt piepen.. Weer een foto gemaakt, niks. Echo gemaakt, niks. Clysma gegegeven, niks.

Utrecht gebeld, wist het ook niet. De DA dacht eerst nog een een zeldzame ziekte.. Ziekte van Ednison ofzo..

Als enige optie was nog om te kijken wat er in de buik te vinden was.

Opengehaald om 2 uur snachts.. Jahoor.. hoe het kan, kan het.. Er zat een hard stukje bal in (zwarte van een tennisbal). Terwijl hij nooit naar ballen omkijkt, tenminste om te rennen, maar op eten.... |(
Er is een moeilijk stukje darm weggehaald en er is veel bloed in zijn buik gekomen.. Dus het is afwachten of die het gaat redden. 50 % kans.

Kan namelijk buikvliesontsteking worden of het kan gaan lekken... Me arme ventjee!!!!!!