"doe wat je niet laten kan."
Daar komt dit hele topic eigenlijk op neer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hhilde schreef:Hoezo, het 'hele verhaal'? Als mijn hond zo gegrepen zou worden door een andere hond, boeit het me zacht gezegd geen ene donder of die hond wat dan ook heeft meegemaakt! Dit is wat honden elkaar aan kunnen doen, punt. Uit welke beweging ze dat doen maakt weinig verschil voor het feit dat de andere hond misschien wel gewond of zelfs dood is.
Sammy_xxs schreef:@ betadine, ik geloof het ook wel tuurlijk! Ik weet dat het fout kan gaan.
Maar het kan ook wel gewoon goed gaan, die risico ben ik wel bereid om te nemen.
Gister hebben ze kennis gemaakt, en t ging hartstikke goed. Geen enkele gegrom of piep gehoord. Samen buiten aan de lijn ging ook goed evenals samen buiten spelen.
Maar dit is logisch ze zijn nog jong![]()
Volgend weekend blijft hij een weekendje slapen, kijken hoe dat gaat.
Heb wel besproken dat als het eventueel echt niet meer gaat of ze m terug neemt, maar dat doet ze zowiezo. Ze is een bekende van ons, dus daar vertrouw ik wel op
Wilawander schreef:Omg dat mensen zo naïef kunnen zijn...... niet gek dat het ras zo slecht bekend staat. Erg zonde dit.
Blon_D schreef:Familiebanden zijn ook niet goed. Mijn tante had 2 labradors uit het zelfde nest thuis. Dit is ook fout gegaan. Ik heb altijd geleerd dat honden met een familie band niet samen in een roedel blijven en zo dien je ze thuis ook niet te houden.
superpony schreef:2 van 1 ras kan een flink gevecht worden. Maar ik heb laatst nog mijn hond wijs weggehouden bij een boerboel, omdat ze het dan zou afleggen en dat is geen gelijke strijd. Ik vind dat je daar zelf bij na moet denken.