En dan.... Wow

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:04

pluisje als je iets meer had nagedacht bij je posts en wat wakkerder haar posts had gelezen , had je dat zelf ook wel kunnen bedenken

ik blijf het raar vinden dat mensen er standaard vanuit gaan dat een 20 jarige maar dit en dat zou moeten kunnen, dus...
als je ziet en merkt aan de reacties dat dat niet zo is zou er een :)* moeten gaan branden

verder helpt het helemaal niks om dan zo'n persoon maar af te branden in de hoop dat ze "er iets van leert"?
na 3 van zulke posts was het al duidelijk dat het kwartje niet viel zoals de meeste bokkers het graag zouden willen

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:04

Ik praat niet over haar hier,ik kom voor haar op!
Das het verschil StalNollie.
De TS vind dit helemaal niet erg,ze vind het fijn dat ik opkom voor haar.
Mja laat maar zitten,ik zeg alleen maar dat ze het niet zo bedoeld zoals ze praat.
Dat wilde ik nog even zeggen.
:evaw:

Anoniem

Re: En dan.... Wow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:07

En wat heeft dit allemaal met de hond te maken?
Volgens mij ging het topic daar over..
Ik wil wel graag weten hoe het met Bikkel afloopt dus het zou mooi zijn als dit topic open kan blijven, TS is gebant dus zeggen hoe ze wel of niet moet reageren en hoe het kan dat ze niet handig reageert heeft geen zin..

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:10

spatter schreef:
pluisje als je iets meer had nagedacht bij je posts en wat wakkerder haar posts had gelezen , had je dat zelf ook wel kunnen bedenken

Moet ik er bij alles wat ik lees vanuit gaan dat de schrijver iets mankeert? sorry hoor, maar er zijn wel meer van dit soort mensen die op zon manier posten en die niks mankeren :o

spatter schreef:
verder helpt het helemaal niks om dan zo'n persoon maar af te branden in de hoop dat ze "er iets van leert"?

Ik denk dat ik me hier niet aangesproken voor hoef te voelen. Ik denk dat ik nette posts heb geplaatst, zonder de intentie om de ts, te verderen, te beledigen of te veroordelen. Ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken.

Wat bikkel betreft; ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat aflopen. als estrela hier nog wat zou willen posten dan zou ik dat wel heel erg fijn vinden

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:17

macholoverr schreef:
Celien, dat heeft te maken met mijn verantwoordelijkheid haha En ik rij onder tussen al 4/5 maand niet haha dus ja met feiten drukken? Nee sorry, oordeel gewoon niet want zo wel ik als zijn andere eigenaren hebben genoeg geprobeerd!

Sorry, maar word hier heel boos om..

Het dier heeft katten en kippen doodgebeten.. heeft kinderen gebeten.. plast op de bank.. gedragsproblemen te over dus.. problemen waar jullie niets aan gedaan hebben.. (ja miss eigenaar nummer 4..) maar jullie iig niet..

Meid.. neem in godsnaam VOOR DEZE ENE KEER JE VER JE VERANTWOORDELIJKHEID voor dat dier..

Haal hem op en rijd meteen door naar de da.. met zijn bijtverleden laat hij hem echt wel inslapen..

Walgelijk hoe simpel jij over dingen kan denken.. echt.. ga je schamen..

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:19

@nine

Heb je het hele topic wel gevolgd? TS heeft een ban en kan niet meer reageren. Zus van de huidige eigenaren van de hond is een bokker en zij kijken naar de mogelijkheden die er nog zijn voor de hond. Huidige baasjes hebben er wel kijk op. ik heb er vertrouwen in dat zij een goed besluit zullen nemen

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:21

Oh oke.. nee niet alles doorgelezen.. na pagina 2 of 3 had ik er genoeg van..

Dan zal ik bij deze mijn woorden terugnemen..

Edit: het was ook geen kritiek op huidige eigenaren.. daar zei ik al van dat zij degenen waren die alles geprobeerd hebben..

Respect voor die zus trouwens!! *thumbs up*

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:25

nine1987 schreef:
Oh oke.. nee niet alles doorgelezen.. na pagina 2 of 3 had ik er genoeg van..

Daar kan ik me iets bij voorstellen :=

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 20:27

Omdat ik me kan voorstellen dat een ieder die dit topic gevolgd heeft en meeleeft met het hondje: een laatste berichtje van mijn kant.

Mijn schoonzusje gaat niet over 1 nacht ijs. Ze is stapelgek op Bikkel en het gaat haar erg aan haar hart, maar Bikkel kan simpelweg niet blijven. De veiligheid van de kinderen gaat immers voor alles. Ze heeft de suggesties, gedaan in dit topic, gelezen en ik geloof dat ze enkele daarvan nog wilde gaan proberen (naast het rijtje wat ze al had afgewerkt).

Ik hoop met jullie dat Bikkel nog een kans op een gouden mandje kan krijgen, maar zo niet, dan wordt verdere stress hem in elk geval bespaard. Voor nu loopt hij op zijn erf te banjeren en is het gelukkig geen spoed-moet-NU-weg-geval. En mijn schoonzusje en broer kennende, kan het ook nog wel even duren voordat de definitieve beslissing valt :+ . En misschien ook wel terecht, het gaat immers om een levend wezen.

Aangezien dit niet mijn topic was en ik me niet geheel geroepen voel om de uiteindelijke keuze van een ander te gaan verantwoorden :o : Ik ga het hierbij laten. Iedereen bedankt voor het meedenken en voor de gedane suggesties!!

En mocht je echt willen weten hoe dit afloopt of vragen hebben, dan is er de PB

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 23:16

Omdat TS niet meer de mogelijkheid heeft te reageren in dit topic, plaats ik hier een slotje.

Zie bovenstaand bericht van Estera voor de mensen die graag op de hoogte willen blijven wat betreft Bikkel.