Edit: Yaaaaaaaaaaaay nieuwe pagina!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Pootjes erbij in, tussen zo smal mogelijke openingen en dan hard gaan trekken en uiteraard had hij vrij snel het kapje weer af. Nu is hij weer aan het slapen, straks maar nog weer eens doen.
Laat hem zoveel mogelijk af, tot hij eraan gaat likken of alleen is. Hij lag net weer heerlijk bij me te slapen
Maar goed, hij likt er nu niet meer aan dus dan maar zonder. Inmiddels mocht hij vanochtend weer bij de andere kant, Rocky vindt hem nog naar dierenarts stinken volgens mij 

Je kan je het haast niet meer voorstellen!
Ik dacht, ik kijk het nog even aan. Ging weken goed!
Echt niet normaal.....
En er zaten ook allemaal van die plantenbolletjes in (heb geen groene vingers dus geen flauw idee hoe ze heten), dus die hadden mooi extra herrie veroorzaakt. De hele trap van boven naar beneden en zelfs een gedeelte vd woonkamer lag onder de scherven, aarde, etc etc. Dus midden in de nacht staan stofzuigen/opruimen, de buurvrouw zal blij met ons zijn geweest... Ik miep als ik ben natuurlijk eerst meteen de katten gecheckt, bang dat er een scherf in pootjes/oogjes op een hard stuk op z'n hoofd terecht gekomen was. Geen van de katten had gelukkig iets. Hij was iig wel heel erg geschrokken haha. 
Ik wilde overigens nog een foto maken van de chaos, maar mijn vriend zei dat ik het echt niet grappig mocht vinden en geen foto's mocht maken, gezien ie gelijk had gekregen heb ik maar voor een keer braaf geluisterd
Helaas te vaak bekeken, met anderhalve week gaan ze het weer doen als het goed is)

Van de week viel me al op dat het voelde alsof er nog een balletje zat. Hij was heel vrolijk, eten/drinken/ontlasting prima dus maakte me niet teveel zorgen. Bevriend bijna afgestudeerde da gecontact, en idd zolang het niet bloeddeen hij gewoon zoals normaal was waarschijnlijk nog wat littekenweefsel.
DA heeft dit in 25 jaar nog nooit meegemaakt, en zou niet eens moeten kunnen. Dus moeten denk maar een lot kopen, als je aan kansberekening denkt 
Het is ook echt een ontzettende leuke kat, maar hij blijft lekker bij ons 

:

Het is echt een hartendiefje!