Nouja, gewoon voor de fun gaan we maar een dagje
Lekker alle honden mee, tent mee, netje rond de tent en we vermaken ons wel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nouja, gewoon voor de fun gaan we maar een dagje
vandaag weer getraind. hond voelt zo goed aan hoe ik me voel. tis een hele tijd zo fijn gegaan, maar ik zit neit lekker in mn vel en de hond merkt dat, we zitten in een aardige dip. nja, we komen er nog wel uit hoop ik
EmptyWords schreef:Je bent dan met hem aan het werk... komt anzelf als hij het spelletje gaat snappen.
Wij hebben zondag weer een wedstrijd in Apeldoorn.. www.borderblue.nl Machie schreef:Ik ga met Dumas volgend weekend mijn 1e wedstrijdje lopen. In de prutsersklasse maar dat hebben we nog wel ff nodig. Dumas is geen makkelijke hond om te handelen. Hij is retesnel en scheld met uit zodra ik onduidelijk ben of als ik te traag ben. Vooral dat laatste ben ik er vaakNouja, gewoon voor de fun gaan we maar een dagje
Mama_Rianne schreef:Machie schreef:Ik ga met Dumas volgend weekend mijn 1e wedstrijdje lopen. In de prutsersklasse maar dat hebben we nog wel ff nodig. Dumas is geen makkelijke hond om te handelen. Hij is retesnel en scheld met uit zodra ik onduidelijk ben of als ik te traag ben. Vooral dat laatste ben ik er vaakNouja, gewoon voor de fun gaan we maar een dagje
Was jij 31 maart ook in Almere? Dacht joun hondje in profiel(met blauwe ogen) te herkennen..
Weet jij al tijden voor Apeldoorn? Ben er al een paar keer achter aan gegaan, maar nog steeds niks. Mama_Rianne schreef:Ja, die is (bijna) helemaal zwart met 1 blauw oog..Weet jij al tijden voor Apeldoorn? Ben er al een paar keer achter aan gegaan, maar nog steeds niks.
Een week wachten duurt elke keer best wel lang
We vinden het zo leuk

Band ging nu wel goed, paaltjes ging ook veeel beter, en hij gaat eindelijk rustig op de katteloop, zodat hij de raakvlakken ook mee neemt