Amaris schreef:ChocoBesnier schreef:In de buurt hebben we 1 asiel. Een ouderwets ding waar ze dus ook nog de beestjes afmaken na een bepaalde periode....
Maarja alles wat met ons meegaat blijft daarvan gespaard natuurlijk.
Ja het worden er 1 of 2.
Als we een gezellig koppeltje zien is dit perfect natuurlijk.
2 Afzonderlijk bij elkaar durf ik niet goed aan. Dan liever maar 1.
Hopelijk weten de verzorgers veel van de katten hun karakters. Want zit niet te wachten op een kompleet gestoorde die in de gordijnen hangt en opeens naar mijn gezicht springt omdat ze beu is dat ze gestreeld wordt.... (We hebben namelijk al eens zo'n kat gehad als ik 6jaar oud was:-))
Weet je dat HEEL zeker? Ik werk regelmatig in het asiel bij ons in de gemeente en ik kan je vertellen: dat gebeurd hier in NL echt nérgens meer.
Ik zou ook kijken voor twee poezen die al aan elkaar gewend zijn. Er zitten ook veel katten die net geen kitten meer zijn (dus niet meer schattig genoeg voor veel mensen) maar die toch nog jong genoeg zijn om zelf op te voeden ed.
Maar ook oudere katten hebben hun charme! Heeeeeel veel plezier met gaan kijken!
Dat is niet waar.... Ik werk op de dierenambulance en kort geleden is er nog een kat afgemaakt die we gebracht hadden. Zat er al een poos en niemand wou hem hebben.
Maargoed dat asiel is op meer vlakken niet echt eerlijk... Ze slachten ook kippen, die mensen brengen omdat ze er niet meer voor kunnen zorgen. Denk je dat je dier goed terecht komt....