poes/kat wel of niet op bed als je slaapt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Re: poes/kat wel of niet op bed als je slaapt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:44

Jaa mijn kat kan Heeeerlijk tegen me op kruipen, echt het lekkerste gevoel na een regenachtige baaldag.

Gypsylady ziet er bij jou ook gezellig uit haha!

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:45

hier zijn de slaapkamers verboden terrein voor de beesten.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:57

de kat ligt op bed de hond langs het bed op haar eigen kussen. heerlijk de kat op bed.! Mijn vorige kat sliep altijd op mijn kussen tegen mijn hoofd aan.. <3 deze kat is wat meer op zichzelf en komt wel altijd als ik net in bed lig eventjes onder de dekens met zijn kop op mijn arm liggen. :)
De hond wil ik er niet op omdat die dan een dominantieprobleempje krijgt en de kat ook van bed jaagt en dat wil ik niet.. :P
Maar idd wel vaker beddengoed in de was en moet binnekort een nieuwe hoes gaan kopen want bij mijn huidige zitten wat gaatjes van laasts omdat hij achter mijn tenen aan ging.. :P

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:37

Bij mij mag ze wel op bed. Ze ligt me ook nooit in de weg en altijd netjes op 't dekbek.
Ik woon heel erg klein dus ik kan de slaapkamer niet verbieden (vind ik). Dan zou ze echt te weinig ruimte hebben voor me gevoel.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:41

Nee. Slaapkamers zijn hier verboden terrein voor de katten en hond. Ik vindt het smerig als er beesten op of in mn bed liggen. Lekker zeg. Begraven ze eerst hun ontlasting in de kattenbak en vervolgens liggen ze naast je in bed. Of zo'n lekkere kotsvlek op je kussen....
Nee, slaapkamer is enigste plek die geheel kat en haarvrij is en blijft.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:52

hier mogen ze gewoon komen hoor. alleen slaap ik onder de vensterbak en het voeteneinde van me bed onder het bureau dus als ze iets willen is het op het bureau, op de vensterbank en ... bometjeeee ! en dat voelt niet fijn.... heb schoenen als decoratie staan op me vensterbank maar nu niet meer, is heel naar wakker worden met zo'n naaldhak landend op je :(

maar verder zijn ze lief hoor. alleen ligt de grote kat lang uit op mij en mag ik van hem niet bewegen, plaste het kitten de dekbedden onder , drukt het kitten luid knorrend zijn neus door je gezicht heen . ook kruipt het kitten onder de dekens, en standaard 6 uur is het de katten wekker

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:55

Tieme schreef:
Nee. Slaapkamers zijn hier verboden terrein voor de katten en hond. Ik vindt het smerig als er beesten op of in mn bed liggen. Lekker zeg. Begraven ze eerst hun ontlasting in de kattenbak en vervolgens liggen ze naast je in bed. Of zo'n lekkere kotsvlek op je kussen....
Nee, slaapkamer is enigste plek die geheel kat en haarvrij is en blijft.

Die van mij heeft nog nooit binnen gekotst.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:57

Die van mij wel (kattengrasjes), maar zij gaat dan netjes van het bed af gelukkig :+ .

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:07

Mijn vorige kat kotste vrijwel iedere ochtend slijm, maar nog nooit op bed.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:11

Onze katten lopen 99.9% van de tijd dag en nacht buiten en slapen dus ook niet bij ons op bed. Naast het feit nog eens dat hubby (licht) allergisch is voor katten.

Toen ik nog bij mijn ouders woonde sliep hun kat wel heel vaak bij mij en ik heb d'r ook geen problemen mee. De kat van mijn ouders logeert nu ook voor 2 weken bij ons (ouders zijn op vakantie) en hubby had laatst de gangdeur niet dicht gedaan toen ie naar bed kwam. En aangezien onze slaapkamerdeur altijd op een kier staat (zodat ik wakker wordt van dochterlief mocht die in bed liggen huilen) kwam poeslief dus gezellig bij ons op bed liggen. Gelukkig is hubby niet zo zwaar allergisch dat hij daar gelijk last van heeft maar de avond erna deed ie de gangdeur wel weer gelijk goed dicht :+

Sentigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:16

Mijn hond ligt bij me op bed.
Wel op het voeten eind met een extra deken, maar die van mij verplaats zo vaak in de gekste houdingen dat verschonen wel. Vaak moet (heb een klein hondje).
Hij is het zo gewend dat zelfs als ik niet thuis ben hij staat te springen om naar boven te gaan , maar hij kan wel benden slapen.

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:34

Ja hier slapen alle 3 de katten ook op bed :) het is daarnaast ook bewezen dat een kat zn tong schoner is als onze handen ;)

Brilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:49

Ja hoor hier ook. Gezellig! Lekker warm, soms maakt ze ons wel wakker. Maar ja als ze dan weg gaat om dat je moppert, is het eigenlijk ook niet leuk en haal ik haar terug.
Ze is heel schoon en ach daarvoor is de wasmachine uitgevonden ;)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 10:56

Mijne knort ook lekker naast mn hoofd. Dan val ik heeerlijk in slaap <3

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 15:02

Ik denk dat deze foto genoeg zegt.. en eerlijk gezegd, als hij er een nacht niet ligt mis ik m!
Afbeelding

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 15:06

troi schreef:
Vind dat erg smerig eigenlijk.. Haren en vlooien in mijn bed yuk..

Pfff, als het goed is, heeft een verzorgde kat geen vlooien, dat zou lekker zijn, dan heb je je hele huis vol en niet alleen je bed.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 15:16

Wat een heerlijke foto ingedebruijn <3

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 15:31

Van de week had ik ook dat mijn Sjila niet in bed kwam liggen maar gewoon op de bank bleef.
Dan slaap ik op één of andere manier ook erg onrustig. Bizar is dat haha

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 15:31

Als het kan smokkel ik de kat mooi mee naar boven, van mijn ouders mag het namelijk niet. Ze is mijn beste maatje, dus ik vind het heerlijk als ze bij me komt liggen. Ze neemt inderdaad alleen geen genoegen met een klein stukje xD

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 15:41

IKbenEllen schreef:
Wat een heerlijke foto ingedebruijn <3

Jaa.. we hebben er 3 maar dit is echt mijn 'kindje'. Op die foto lag hij ook echt als een baby in mn armen en dan zo met zn koppie in mn nek.. voelde heerlijk!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 15:45

Ik vind het gezellig, Zoë sliep bijna altijd bij mij op bed.

Ju, mijn kater, mag dat niet. Als kitten wilde hij wel graag op bed maar niet om te slapen. Bovendien kroop hij aan het voeteneind in bed, maar dan dus IN het dekbedovertrek. Om dan te verdwalen in alle textiel waardoor ik 'm een paar keer per nacht moest uitgraven :roll: Dus kater van bed verbannen. De afgelopen maanden komt hij wel 's ochtends op bed liggen.

Maar eigenlijk heb ik liever niet dat hij op bed slaapt. Niet omdat ik 'm vervelend of vies vind, en hij is 's nachts ook rustig (inmiddels is hij 6, en dus al lang geen stuiterkitten meer. Het is nu een stuiterkater van bijna 8 kilo. Maar wel eentje die 's nachts niet meer stuitert) maar omdat Zoë nog maar zo pas geleden overleden is. Dus even geen andere kat 's nachts op bed. Wie weet slijt het, en dan mag hij best tegen die tijd bij mij slapen als hij dat wil.

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:48

Ik heb nu een nieuwe poes erbij.
Ben benieuwd of die van mijn 1e poes wel op bed mag :')

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 19:42

Super al die leuke lieve foto's die van ons moet nog wennen vooral als mijn vriend die draait zich ruw om. Soms is de kat aan de beurt of ik die plat word of.weggeduwt word

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 20:34

Ik dacht vannacht, ik zal eens kijken hoe het gaat.
:n

Nooit meer. Mijn kitten balanceerde over het hoofdbord om met een sprong op mijn hoofd te landen, ze heeft de halve nacht mijn tenen gevangen en als ze dan echt wilde slapen ging ze op me liggen. Maar ik draai heel veel dus steeds hoorde ik een verontwaardigde kat :')
neh, rustgevend is anders.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 20:51

Bij ons krijgen ze doordeweeks altijd vlees om 7 uur in de ochtend. In het weekend halen ze dan om 7 uur ook alles uit de kast om ons wakker te krijgen. Begint zachtjes maar gaat vaak al snel over in zwaar geschut